Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningen eller två mil?
You need to log in to create posts and topics.

12

Sen finns det andra Sylvesterlopp som går på andra orter den 31/12 och där kan man festa efter bästa förmåga senare på nyårsafton. Ta ett av dem istället 😉 Det i Göteborg brukar vara särdeles trivsamt och välordnat.

Helen: Växjöloppet är ganska platt och lättsprunget och eftersom man springer i princip två varv på samma sträcka. Då vet man vad som kommer när man är på varv 2, vilket jag tycker är bra, för då kan man förbereda sig mentalt och vet om man ska orka tryck

Det fixar du lätt! Man klarar mer än man tror, se till att springa lite längre pass på träning så får du en skönare resa. Träna så att det är roligt o du inte blir skadad + gör ett av veckans pass sista månaderna till ett lungt långt pass på sådär 1½ timm

Tack för en jättebra presentation Helèn........jättekul att få läsa lite så där om dig å så hoppas jag att träningen går skitabra etc..;);)

Sylvesterlopp lät spännande, det ska jag nog kolla upp tror jag... Vad glad jag blir av att det verkar vara tt hopp om att fixa en halvmara även för mig! Jag tittade på träningsprogrammet som det länkades till och det kan säkert vara bra att ha lite koll

Hej! Hade en liknande situation för några år sedan efter knäoperation, och tycker nog att du borde kunna fixa en halvmara till våren. Det viktiga är att öka längden på dina pass långsamt successivt, så att du känner att du utvecklas hela tiden och därmed

12