Quote from Guest on 25 September 2009, 22:27Tack för att ni finns!
Jag har gått med småvärk i ett ben som flyttat "runt lite" mellan lår, vad och upp till rumpan för att vända ner igen. Inte så allvarligt men ändå så att det känns att det finns där. Och löpningen blir mindre kul och så börjar man
Tack för att ni finns!
Jag har gått med småvärk i ett ben som flyttat "runt lite" mellan lår, vad och upp till rumpan för att vända ner igen. Inte så allvarligt men ändå så att det känns att det finns där. Och löpningen blir mindre kul och så börjar man
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:37Härligt Harald! Jag håller tummarna för att du får bukt med värken!
Härligt Harald! Jag håller tummarna för att du får bukt med värken!
Quote from Catharina Brattlin on 25 September 2009, 22:38Vad härligt att det känns så Harald! 🙂
Precis så kände jag när jag fick hjälp av min naprapat Bengt och han grejade mitt löparknä på tre behandlingar.
Tack alla Ni som hjälper oss som inte har vet nog att springa som man ska!
Vad härligt att det känns så Harald! 🙂
Precis så kände jag när jag fick hjälp av min naprapat Bengt och han grejade mitt löparknä på tre behandlingar.
Tack alla Ni som hjälper oss som inte har vet nog att springa som man ska!
Quote from ellen olsson on 25 September 2009, 22:40Norrlandskliniken?
Jag antar att texten som säger att du bor i närheten av mig inte gäller...
Norrlandskliniken?
Jag antar att texten som säger att du bor i närheten av mig inte gäller...
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:41> Och så fick jag veta att - i vart fall med min situation - är det bara att träna på sakta men säkert. Låt smärtan sätta begränsningen.
Det där är IMO ett tecken på att du har hittat rätt. Den förste jag råkade ut för, detta tre månader in i löparkarriä
> Och så fick jag veta att - i vart fall med min situation - är det bara att träna på sakta men säkert. Låt smärtan sätta begränsningen.
Det där är IMO ett tecken på att du har hittat rätt. Den förste jag råkade ut för, detta tre månader in i löparkarriä
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:41Harald pendlar.
Harald pendlar.
Quote from ellen olsson on 25 September 2009, 22:42Ah, OK. Jag känner ett par sjukgymnaster i närområdet annars.
Ah, OK. Jag känner ett par sjukgymnaster i närområdet annars.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:44Haha - kul att det är fler som är i farten på FB så här på fredagkväll 🙂
Tack för uppmuntran och hejarop Sylvia & Anders. Tänk va tt det gör!
Haha - kul att det är fler som är i farten på FB så här på fredagkväll 🙂
Tack för uppmuntran och hejarop Sylvia & Anders. Tänk va tt det gör!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:46Tack för omtanken Fredrik.
Rackarns Anders - du hade kollen 😀
Tack för omtanken Fredrik.
Rackarns Anders - du hade kollen 😀
Quote from Karro Larsson on 29 September 2009, 21:07Tack för att du delade med dig, Harald. Nu längtar jag ännu mer till jag får träffa "min" sjukgymnast Magnus nästa vecka. 🙂
Tack för att du delade med dig, Harald. Nu längtar jag ännu mer till jag får träffa "min" sjukgymnast Magnus nästa vecka. 🙂