Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 00:10Lycka till Sofia. Du skall se att det går bra!
Lycka till Sofia. Du skall se att det går bra!
Quote from Bjarne Lewin on 30 September 2009, 09:21heja Harald!
Och tack för ditt fina och insiktsfulla inlägg 🙂
heja Harald!
Och tack för ditt fina och insiktsfulla inlägg 🙂
Quote from Lars Mörrby on 30 September 2009, 09:33Harald,
man lär sig nya saker hela tiden. Jag åkte ju på hälsporre i maj 08 som först nu är bra på grund av att man gått för mycket i "bra" skor och därmed tappat styrkan i foten. Nu kan jag springa över 10km i Fivefingers. För några år sedan hade jag jä
Harald,
man lär sig nya saker hela tiden. Jag åkte ju på hälsporre i maj 08 som först nu är bra på grund av att man gått för mycket i "bra" skor och därmed tappat styrkan i foten. Nu kan jag springa över 10km i Fivefingers. För några år sedan hade jag jä
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 19:04Evely & Börje
Tack för uppmuntranBörje
Minns att du hade problem för nåt år sedan när jag var ny på FB och att du inte kunde springa längre sträckor. Intressant att du använder FF som för mig låter "hårt" men tydligen en teknikfråga. Jag har ju varit be
Evely & Börje
Tack för uppmuntran
Börje
Minns att du hade problem för nåt år sedan när jag var ny på FB och att du inte kunde springa längre sträckor. Intressant att du använder FF som för mig låter "hårt" men tydligen en teknikfråga. Jag har ju varit be
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:57Nu har det äntligen börjat vända men det har tagit tid.
Jag fick träffa en ortoped i december för man misstänkte att det var ryggen. Den visade sig dock vara OK. Allt kokade ner till att det egentligen var rumpan det var fel på. Ja muskulaturen – eller s
Nu har det äntligen börjat vända men det har tagit tid.
Jag fick träffa en ortoped i december för man misstänkte att det var ryggen. Den visade sig dock vara OK. Allt kokade ner till att det egentligen var rumpan det var fel på. Ja muskulaturen – eller s
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 20:45Härlig att det går åt rätt håll Harald!
Vill bara instämma i din hyllning till denna yrkesgrupp och säga att det är fantastiskt vad dom kan åstakomma bara genom att titta, klämma och bända lite, men framförallt komma med konkreta träningsråd för att komm
Härlig att det går åt rätt håll Harald!
Vill bara instämma i din hyllning till denna yrkesgrupp och säga att det är fantastiskt vad dom kan åstakomma bara genom att titta, klämma och bända lite, men framförallt komma med konkreta träningsråd för att komm
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:21Kanon Harald! (t+) Då är det bara att fortsätta på samma framgångsrika spår.
Kanon Harald! (t+) Då är det bara att fortsätta på samma framgångsrika spår.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 23:12Absolut ska man hylla sjukgymnaster, men deras jobb leder ju inte direkt någon vart om inte patienterna gör sina rehabövningar och kämpar på. Så stor heder åt dig också, Harald. (t+)
Jag känner t.ex. till en person som besökte en sjukgymnst i höstas och
Absolut ska man hylla sjukgymnaster, men deras jobb leder ju inte direkt någon vart om inte patienterna gör sina rehabövningar och kämpar på. Så stor heder åt dig också, Harald. (t+)
Jag känner t.ex. till en person som besökte en sjukgymnst i höstas och
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:54Du har så rätt Ingmarie.
All heder åt oss som är så bra patienter till sjukgymnaster... 🙂
Du har så rätt Ingmarie.
All heder åt oss som är så bra patienter till sjukgymnaster... 🙂