Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn hyllning till sjukgymnasten
You need to log in to create posts and topics.

12

Lycka till Sofia. Du skall se att det går bra!

heja Harald!

Och tack för ditt fina och insiktsfulla inlägg 🙂

Harald,

man lär sig nya saker hela tiden. Jag åkte ju på hälsporre i maj 08 som först nu är bra på grund av att man gått för mycket i "bra" skor och därmed tappat styrkan i foten. Nu kan jag springa över 10km i Fivefingers. För några år sedan hade jag jä

Evely & Börje
Tack för uppmuntran

Börje
Minns att du hade problem för nåt år sedan när jag var ny på FB och att du inte kunde springa längre sträckor. Intressant att du använder FF som för mig låter "hårt" men tydligen en teknikfråga. Jag har ju varit be

Nu har det äntligen börjat vända men det har tagit tid.

Jag fick träffa en ortoped i december för man misstänkte att det var ryggen. Den visade sig dock vara OK. Allt kokade ner till att det egentligen var rumpan det var fel på. Ja muskulaturen – eller s

Härlig att det går åt rätt håll Harald!

Vill bara instämma i din hyllning till denna yrkesgrupp och säga att det är fantastiskt vad dom kan åstakomma bara genom att titta, klämma och bända lite, men framförallt komma med konkreta träningsråd för att komm

Kanon Harald! (t+) Då är det bara att fortsätta på samma framgångsrika spår.

Absolut ska man hylla sjukgymnaster, men deras jobb leder ju inte direkt någon vart om inte patienterna gör sina rehabövningar och kämpar på. Så stor heder åt dig också, Harald. (t+)

Jag känner t.ex. till en person som besökte en sjukgymnst i höstas och

Du har så rätt Ingmarie.

All heder åt oss som är så bra patienter till sjukgymnaster... 🙂

12