Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn iaktagelse
You need to log in to create posts and topics.

sitter framför datorn och har 2737 olästa inlägg! Kul.... not... Men jag bläddrar på och slöläser.. till slut tittar jag bara på bilderna och *pling*

Grabbar.. ni ska hänga i "hur funkar FB" tråden... det är där de nya brudarna finns.. o det är där NI s

Huh? Den tråden måste jag ha missat. Är det bara Per E som hänger där förutom brudarna? 😉

Ärligt talat. är det inte lite lugnare på FB numera...? Håller Facebook galenskapen på att ta över... Är det bara träningsidioter som oss som är kvar ?

Är det ok att jag hänger här ett tag till förresten trots att jag med stor sannolikhet är på väg in i

ett litet litet tag får du vara med, jag är själv i undflyende. med lite tur så kanske snart.

jag tycker åxå att det har blivit lite lugnare. gissar att semestrar är slut, skolor dagis, jobb och annat elände tar vid

Grattis eller vad man nu säger... Men du har alltså lyckats flörta upp någon utanför FB coh som kanske inte är träningsidiot...? 😀

Jag själv känner att om man möts på FB så finns det en större chans till förståelse för att jag tex imorgon bitti går upp

nja. träningsidiot är han, men är faktiskt inte ens säker på att han har en dator.
vi har haft lite påsar ihop tidigare.

Skrämmande att det finns normala människor...!!! 😀

Jaja, nu blir det en whisky och sedan upp och hoppa för att hinna med träning imorgon bitti !!

Ha det bra Jessica och lycka till !!

tack det samma

Nää det var inte Per E som svarade.. det var.. nån annan!

Härligt Jessica...
Jonas, whiskey låter inte dumt!

Jag kan inte annat än ställa samma fråga, var har folk tagit vägen?