Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn iaktagelse
You need to log in to create posts and topics.

Haha... jag kommer precis ifrån facebook hit.... snacka om att gå mot strömmen då 😉

Har alltid gillat att cykla, i somras införskaffades en första racer... utan clips för att jag tycker det verkar läskigt 🙂 Jaja, såklart köper jag det till nästa år s

Hej Mikael,

Hur var Facebook då??
Jag har fortfarande inte fattat finesse eller snarare inte tagit mig
tid....verkar rätt mkt att göra och så länge har jag inte lust att
bli sittande vid datorn.
Välkommen förresten!!

Jag har inte orkat ta mig till Facebook, var så glad när jag hittade FunBeat när jag sökte på "Vasaloppsträning"! 🙂

Jag har precis börjat prova Facebook. Det verkar roligt och jag har hittat på en hel drös med gamla kompisar. Det finns en hel uppsjö med olika grejer och applikationer men det är inget nödvändigt. Man kan ju prova vilka delar man tyckerär skoj och strunt

Jag tror att de som vill hitta mej hittar mej iaf.. iaf när det gäller gamla klasskompisar.. Så jäkla ovanligt förnamn som jag har så är det inte så svårt!
Att det sen inte är nån som gör det, är en annan sak!

(L)

Jag skulle tycka det kändes lite kostigt att ringa upp någon som jag inte pratat med på 10-15 år och ställa 1000 frågor vad de haft för sig... med facebook kan man ju kika in den info som finns utlagd om personen. Det blir inte en sån stor sak som att rin

Men Silva, har du varit i Irak nu och fuskat som Miss också...??!!!
Jag trodde bara du cyklade i Tierp...!!!
Din lurifax där !!!

Jonas... jag har inte varit i Irak.. har du sett en blond irakiska??På lila divacykel? inte jag.. 😀
Däremot har jag varit i Italien!

När jag googlar så får jag upp Da Silva Racing.. det låter tufft och bra tycker jag 🙂