Quote from Guest on 28 May 2010, 13:52Går rakt på sak. Är det vanligt att könet domnar bort under/efter en cykeltur? Är fan fortfarande bortdomnad efter gårdagens cykeltur. En sak när det gäller händer o fötter men vafan..
Så nu får ni skratta eller sparka, eller helst ge mig ett shysst sva
Går rakt på sak. Är det vanligt att könet domnar bort under/efter en cykeltur? Är fan fortfarande bortdomnad efter gårdagens cykeltur. En sak när det gäller händer o fötter men vafan..
Så nu får ni skratta eller sparka, eller helst ge mig ett shysst sva
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:02Nästa gång: Ställ dig upp emellanåt även om inte backarna kräver det. Dessa små stunder av förbättrad blodcirkulation gör att du slipper domningar. Sen kan det vara din sadel som spökar, svårt att veta.
Nästa gång: Ställ dig upp emellanåt även om inte backarna kräver det. Dessa små stunder av förbättrad blodcirkulation gör att du slipper domningar. Sen kan det vara din sadel som spökar, svårt att veta.
Quote from Håkan Öhling on 28 May 2010, 14:04Jag brukar också få domningar. Aldrig efteråt men väl under cyklignen. Jag brukar stoppa ned en hand och lägga den tillrätta vilket brukar hjälpa.
Jag brukar också få domningar. Aldrig efteråt men väl under cyklignen. Jag brukar stoppa ned en hand och lägga den tillrätta vilket brukar hjälpa.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:06Det är inte alls ovanligt och det kan sitta i flera dagar, tom 2 siffrigt antal. Det är nog inte speciellt hälsosamt. Jag har för mej (utan att veta källa) att det är en större % sterila tävlingscyklister än befolkningen i övrigt.
Det kan avhjälpas med
Det är inte alls ovanligt och det kan sitta i flera dagar, tom 2 siffrigt antal. Det är nog inte speciellt hälsosamt. Jag har för mej (utan att veta källa) att det är en större % sterila tävlingscyklister än befolkningen i övrigt.
Det kan avhjälpas med
Quote from Vera Werner on 28 May 2010, 14:10Jag är så jäkla glad att jag är tjej efter att jag tagit del av denna tråden
(hv)
Jag är så jäkla glad att jag är tjej efter att jag tagit del av denna tråden
(hv)
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:12Aldrig varit med om faktiskt.
Utan att ha någon större vetenskaplig grund bakom mitt påstående funderar jag på om du inte kan ha sadeln lutad något bakåt och att du därmed belastar det som inte skall belastas... (?)
Aldrig varit med om faktiskt.
Utan att ha någon större vetenskaplig grund bakom mitt påstående funderar jag på om du inte kan ha sadeln lutad något bakåt och att du därmed belastar det som inte skall belastas... (?)
Quote from Lena O on 28 May 2010, 14:18låter som det Johan skrev.
Är sadeln rak, har du styret för långt ner och/eller sadeln för högt?
låter som det Johan skrev.
Är sadeln rak, har du styret för långt ner och/eller sadeln för högt?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:25Jag får domningar om jag inte ställer mig ibland. Gäller att har rätt sadel, o rätt inställning.
Jag får domningar om jag inte ställer mig ibland. Gäller att har rätt sadel, o rätt inställning.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:52Kristina Alpina : De som du omgås med er også sikkert glad du er kvinna. (H:)
Det er en fråga om sadel.
Du sitter ikke på "sitteknølene", men direkte på blodårene til "lillegutt".
Skift fort som f....
Kristina Alpina : De som du omgås med er også sikkert glad du er kvinna. (H:)
Det er en fråga om sadel.
Du sitter ikke på "sitteknølene", men direkte på blodårene til "lillegutt".
Skift fort som f....
Quote from Camilla Höög on 28 May 2010, 15:32Efter Vätternrundan brukar känseln försvinna för mig någon dag.
Efter Vätternrundan brukar känseln försvinna för mig någon dag.