Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:44Det kan nog ligga något i det NPNG skrev. Igår så hade jag ordentlig träningsvärk i hela kroppen efter ett kettlebellpass, så jag hade inte orken att hålla sittställningen hela tiden. Såhär i efterhand så tror jag nog att jag gled framåt och därmed inte s
Det kan nog ligga något i det NPNG skrev. Igår så hade jag ordentlig träningsvärk i hela kroppen efter ett kettlebellpass, så jag hade inte orken att hålla sittställningen hela tiden. Såhär i efterhand så tror jag nog att jag gled framåt och därmed inte s
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:45Ni måste kontakta urologen för en tid och ta med cykeln.
Ni måste kontakta urologen för en tid och ta med cykeln.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:56Vaddå bättre att vara kvinna? Har ni provat att cykla med bindor och tamponger?
Vaddå bättre att vara kvinna? Har ni provat att cykla med bindor och tamponger?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 15:57Rävsvans i antennen på bilar var populärt.
Rävsvans i antennen på bilar var populärt.
Quote from Lena O on 28 May 2010, 16:38Vaddå vaddå bättre att vara kvinna?
Vaddå vaddå bättre att vara kvinna?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 16:50Nja. Jag köpte en cykel med herrsadel och grubblar just över djunglen hur man hittar bästa sadeln till min "duger-att-föda-tio-barn-med"- benstomme, har en vag aning om att min sadel borde vara ngn cm bredare, när jag varit på längre tur känner jag att ja
Nja. Jag köpte en cykel med herrsadel och grubblar just över djunglen hur man hittar bästa sadeln till min "duger-att-föda-tio-barn-med"- benstomme, har en vag aning om att min sadel borde vara ngn cm bredare, när jag varit på längre tur känner jag att ja
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 16:52Kristina: "Jag är så jäkla glad att jag är tjej efter att jag tagit del av denna tråden"
Du glömde tillägget; "och att min karl inte är cyklist" 😉
Kristina: "Jag är så jäkla glad att jag är tjej efter att jag tagit del av denna tråden"
Du glömde tillägget; "och att min karl inte är cyklist" 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 16:53Men Susse och Lingling; inte känner man av en tampong när man cyklar???
Men Susse och Lingling; inte känner man av en tampong när man cyklar???
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 16:57Nej, de ger sina egna problem.
Nej, de ger sina egna problem.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 17:01Vad glad jag blir över att ha en liggcykel och slippa sånna problem, domningar låter inte trevligt alls.
Vad glad jag blir över att ha en liggcykel och slippa sånna problem, domningar låter inte trevligt alls.