Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:26Hmm, jag har tre?
Hmm, jag har tre?
Quote from Lena O on 28 May 2010, 19:33Lasse: Hur kommer du åt bars i bakfickan?
Lasse: Hur kommer du åt bars i bakfickan?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 19:42Tre: Detaljer, detaljer. En per cykel då?
Jag har 2 franska Ideale (inte precis lika hög kvalitet som Brooks, men efter 28 år, klarar de sig fortfarande fint) och en Brooks. Så tre förstår jag.
Tre: Detaljer, detaljer. En per cykel då?
Jag har 2 franska Ideale (inte precis lika hög kvalitet som Brooks, men efter 28 år, klarar de sig fortfarande fint) och en Brooks. Så tre förstår jag.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 20:37Varm, stuvad Fiffi är inte att leka med heller. De första cykelturerna på racern domnade jag bort totalt efter en ganska kort stund. NU har jag flytta på sadeln och domnar inte längre.
Däremot är spinningcykeln på jobbet en mardröm att sitta på. Den är ju
Varm, stuvad Fiffi är inte att leka med heller. De första cykelturerna på racern domnade jag bort totalt efter en ganska kort stund. NU har jag flytta på sadeln och domnar inte längre.
Däremot är spinningcykeln på jobbet en mardröm att sitta på. Den är ju
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 20:44Någon trosa som uppfyller dina krav kommer att vara så tun att du kunde lika gärna cykla utan.
Fiffi och du får hitta på något, bara du har nyrakade ben och vita strumpor går det bra.
Någon trosa som uppfyller dina krav kommer att vara så tun att du kunde lika gärna cykla utan.
Fiffi och du får hitta på något, bara du har nyrakade ben och vita strumpor går det bra.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 20:51En bra cykelbyxa är svår att tvätta sönder, de ska klara många tvätt.
Skippa underkläder och köra bara med cykelbyxa och tvätta dessa efter varje träning/tävling.
En bra cykelbyxa är svår att tvätta sönder, de ska klara många tvätt.
Skippa underkläder och köra bara med cykelbyxa och tvätta dessa efter varje träning/tävling.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:04Men hur många är "många" tvättar? Och hur dyr är en bra cykelbyxa? JAG tycker dessa var hutlöst svindyra men de var de enda som passade min ändalykt... 🙁
Men hur många är "många" tvättar? Och hur dyr är en bra cykelbyxa? JAG tycker dessa var hutlöst svindyra men de var de enda som passade min ändalykt... 🙁
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:05Envisades tidigare med att köra med kalsonger under cykelbyxorna, men har blivit lite visare med tiden och kör numera utan. Är mycket bekvämare och jag har inte märkt att cykelbyxorna skulle slitas nå nämnvärt heller trots att de tvättas oftare.
Ska bar
Envisades tidigare med att köra med kalsonger under cykelbyxorna, men har blivit lite visare med tiden och kör numera utan. Är mycket bekvämare och jag har inte märkt att cykelbyxorna skulle slitas nå nämnvärt heller trots att de tvättas oftare.
Ska bar
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:24Jag kompletterade med några nya Santini CX Pro förra året eftersom byxtyget var söndertvättat efter åtta år.
De kan fungera som brallor på vinterträningen nu under några år till.
Jag kompletterade med några nya Santini CX Pro förra året eftersom byxtyget var söndertvättat efter åtta år.
De kan fungera som brallor på vinterträningen nu under några år till.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:29Man kan ju osså välja att tvätta upp dom för hand (ja, jag vet det är gammalmodigt), det sliter inte lika mycket som maskinen gör.
Nu har jag visserligen alltid trosor under mina cykelbyxor, dom är nämligen inte alls bekväma utan något under, men jag mås
Man kan ju osså välja att tvätta upp dom för hand (ja, jag vet det är gammalmodigt), det sliter inte lika mycket som maskinen gör.
Nu har jag visserligen alltid trosor under mina cykelbyxor, dom är nämligen inte alls bekväma utan något under, men jag mås