Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:33---
Så här det handtvätt som gäller efter varje gång och sen blir det maskinen då och då.
---Jag är ju gift, så jag tänker inte så mycket på sådana detaljer.
---
Så här det handtvätt som gäller efter varje gång och sen blir det maskinen då och då.
---
Jag är ju gift, så jag tänker inte så mycket på sådana detaljer.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:36Jag kör alltid i maskin och de används ganska många timmar per år.
Jag kör alltid i maskin och de används ganska många timmar per år.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:4220$?
20$?
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:43Cykeltights tål otroligt många tvättar, så många att det inte längre kan vara av ekonomisk relevans att spara in på tvättandet, och det är i det närmaste dumheter att ha kläder mellan dem och huden.
Cykeltights tål otroligt många tvättar, så många att det inte längre kan vara av ekonomisk relevans att spara in på tvättandet, och det är i det närmaste dumheter att ha kläder mellan dem och huden.
Quote from Lena O on 28 May 2010, 21:44närmare 40-60 och håller ett år 😉
Cykelbyxor ska kosta
närmare 40-60 och håller ett år 😉
Cykelbyxor ska kosta
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:51"""Hur gör ni med rakning/vaxning av Fiffi? Jag har ännu inte kommit på det ultimata inför Tjejvättern. Nyrakat? Dygnsgammalt? Stubb? Vaxning?"""
En av grundene til at mensker får hår under armer, og i skrittet er ikke enbart at det ser sexig ut, men fo
"""Hur gör ni med rakning/vaxning av Fiffi? Jag har ännu inte kommit på det ultimata inför Tjejvättern. Nyrakat? Dygnsgammalt? Stubb? Vaxning?"""
En av grundene til at mensker får hår under armer, og i skrittet er ikke enbart at det ser sexig ut, men fo
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:51Men vaf......... hahahaaaaaaaa... jag bara älskar Davids kommentarer! "Ni måste kontakta urologen för en tid och ta med cykeln."
Där hör du, Calle. 😉Sen fattar jag inte det där med knuten på tampongsnöret som skulle skava? Knuten har man väl ungefär på
Men vaf......... hahahaaaaaaaa... jag bara älskar Davids kommentarer! "Ni måste kontakta urologen för en tid och ta med cykeln."
Där hör du, Calle. 😉
Sen fattar jag inte det där med knuten på tampongsnöret som skulle skava? Knuten har man väl ungefär på
Quote from Nils Hylander on 28 May 2010, 21:54Tips till Emma:
Snöret gör man klokast att förvara inuti själva "ihåligheten" för att undvika skav.Tips till Nina:
Vanliga trosor fungerar under kortare pass (såväl cykling som spinning) i 1-1,5 tim. Pröva dig fram.Cykelbyxor som kostar en halv förmö
Tips till Emma:
Snöret gör man klokast att förvara inuti själva "ihåligheten" för att undvika skav.
Tips till Nina:
Vanliga trosor fungerar under kortare pass (såväl cykling som spinning) i 1-1,5 tim. Pröva dig fram.
Cykelbyxor som kostar en halv förmö
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:54Agneta; belæra meg, dette kjenner jeg ingen ting til. (L)
Agneta; belæra meg, dette kjenner jeg ingen ting til. (L)
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:11N.A.P.A.N.G: You just have to use your imagination. (H)
Vidare håller jag med Emma. 🙂
N.A.P.A.N.G: You just have to use your imagination. (H)
Vidare håller jag med Emma. 🙂