Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

Vad glad jag blir över att ha en racercykel och slippa sådana problem.

Varför har ni inte rätt sadel vågrätt och sätter därefter på ett lämpligt styre i rätt höjd?

Intressant tråd! Jag letar efter en ny sadel med ljus och lykta... Har samma bekymmer och har kollat att allt är rätt inställt. Som kvinna (eller iaf jag) är mitt bäcken betydligt bredare än de 135 som min sadel har. Och har funderat på om det bara är jag

Såg nån tråd här tidigare om en sadel som såg ut lite mer som en hästsko, dvs öppen framtill. Såg bekvämt ut

Har du något under cykelbyxorna så har du missförstått idén med cykelbyxor.

lol inte ens trosor? hur hygieniskt är det??? brrrrrr

Jag brukar tvätta mina kläder.

Det fanns en cyklist på 70-80 talet (Long, tror jag att han heter) som förklarade hur kvinnorna skulle göra med en sadel.

Köp en Brooks, kvinnlig variant, och sedan skär ut en cirkel, hål i sadeln, där den inte passar de känsliga mjuka delarna.

Det är b

Aha, fast har de alla modeller av tjejsadlar hemma? Jag sitter och kollar på vad som finns, och ja bredare, olika skåror och utskräningar i en del, men vilken av dem passar mig? De är ju lite dyra om man ska köpa sig fram till en som passar ...

Köp en BROOKS och bli lycklig, efter 100 timmar.

http://www.brookssaddles.com/en/Shop_ProductPage.aspx?cat=saddles+-+road+%26+mtb&prod=Team+Pro+S+Chrome

Finns i titan också (kostar det dubbla).

Man köper bara en Brooks i sin livstid.