Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:17Den har jeg aldrig manglet.
Den har jeg aldrig manglet.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:22"Det ante mig" sade han som gick på vattnet och sjönk. 😉
"Det ante mig" sade han som gick på vattnet och sjönk. 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:31Jeg kan ikke gå på vannet men kan så mykket annet. Use your imagination.
Jeg kan ikke gå på vannet men kan så mykket annet. Use your imagination.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:31DUB.
DUB.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 00:15Gazzah: Enkelt, jag har ingen bakficka för fickan sitter på magen på mina cykeltröjor 🙂
Gazzah: Enkelt, jag har ingen bakficka för fickan sitter på magen på mina cykeltröjor 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 00:39Det här var ju en intressant tråd så här på fredagskvällen...
N.P.N.G-, du skrev:
"""Hur gör ni med rakning/vaxning av Fiffi? Jag har ännu inte kommit på det ultimata inför Tjejvättern. Nyrakat? Dygnsgammalt? Stubb? Vaxning?"""
Varför inte göra en vete
Det här var ju en intressant tråd så här på fredagskvällen...
N.P.N.G-, du skrev:
"""Hur gör ni med rakning/vaxning av Fiffi? Jag har ännu inte kommit på det ultimata inför Tjejvättern. Nyrakat? Dygnsgammalt? Stubb? Vaxning?"""
Varför inte göra en vete
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 01:07Det är lite kul hur den här tråden svänger och blir raggtråd. 😉
Det är lite kul hur den här tråden svänger och blir raggtråd. 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 01:42"Ragg" tråd"???.....
Ursäkta Agneta, kunde bara inte låta bli...... 😉
"Ragg" tråd"???.....
Ursäkta Agneta, kunde bara inte låta bli...... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2010, 05:55Nina ALDRIG underkläder under cykelbyxorna. ALDRIG! Där har du ju problemet.
Fy vad snuskigt och ohygieniskt med trosor och kalsonger under. Hela idén med vadderad cykelbyxa går ju förlorad då.
Nina ALDRIG underkläder under cykelbyxorna. ALDRIG! Där har du ju problemet.
Fy vad snuskigt och ohygieniskt med trosor och kalsonger under. Hela idén med vadderad cykelbyxa går ju förlorad då.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 07:01Ha två eller flera par cykelbyxor, betrakta dom som underkläder och släng dom i tvättkorgen efter varje cykeltur så slipper du problem.
Absolut inget under cykelbyxorna.
Ha två eller flera par cykelbyxor, betrakta dom som underkläder och släng dom i tvättkorgen efter varje cykeltur så slipper du problem.
Absolut inget under cykelbyxorna.