Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

Fast om hon slipper smärta genom att ha trosa under så var är problemet?

Att det FINNS en sadel som skulle passa mig och mina ädlare delar, är inget jag ifrågasätter. 🙂

Det lustiga kommer att ligga i att sadeln troligen kommer att vara värd mer än cykeln i övrigt... haha... Jag har ju ingen rääääääääser! (H)

Eventuellt finns det väldigt många kvinnliga cyklister som cyklar mycket och som klär sig som man ska och inte har problem av det. Troligtvis är de utformade ungefär som de som här gör den klassiska klädmissen. Vore det inte idé för de sistnämnda att fund

Nu diskuterar vi Reskin.

Fredrik: det krävs inte ett kjoltyll för att göra nån till fruntimmer. 😉

Då jag är en medioker cyklist utan både räser och ambitioner, så ser jag faktiskt inte att jag har några problem med mina järnhästturer. Jag trampar inte några långturer (om man jf

Kan ni inte tipsa Nisse om vad han ska göra?
String, knytsnöre i grenen eller mammelucker?
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=63968

Han känns som ett dubbelnick. 😉

Men om det nu funkar för nån att ha den "ultimata" klädmissen med underkläder under cykelbyxorna, kan inte den personen få ha det isf?

Jag förstår om folk säger till en att hoppa underkläderna om man gnäller på skav, men som sagt varför ändra på något so

Josefine :

når jeg går i fjellet med mine fjellstøvler, har jag altid stramt sittende syntetiske løpar sokker inderst. Ytterst ullstrumper.

Det som er fordelen er at syntetstrympene og ullstrømpen beveger seg mot hver andre, ikke ullden mot huden. Og e

Jag tycker vadderingen i cykelbyxan ger skav efter 4 timmar. Om jag ska cykla Vätternrundan så undrar jag ju hur det ska gå? Räcker det med att "nöta in dem", dvs så huden blir tjockare på utsatta områden?