Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 17:20Varför inte dopade motionärer?
Det är ju "många" på gym som dopar sig utan att för den skull tävla?
Varför inte dopade motionärer?
Det är ju "många" på gym som dopar sig utan att för den skull tävla?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:30Som kvinna får jag nog säga att jag förstår Josefines tankar kring att "samla" ihop sina mjukdelar under cykelfärden. Själv har jag lyckats hitta ett par sömlösa trosor med "andasfunktion", vilka än så länge inte skavt (men så har jag inte cyklat mer än 3
Som kvinna får jag nog säga att jag förstår Josefines tankar kring att "samla" ihop sina mjukdelar under cykelfärden. Själv har jag lyckats hitta ett par sömlösa trosor med "andasfunktion", vilka än så länge inte skavt (men så har jag inte cyklat mer än 3
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:03Här är ett litet tips som har funkat för mig. Om man t ex får skavsår på samma ställe hela tiden.
http://www.reskinscandinavia.se/produkter/
Här är ett litet tips som har funkat för mig. Om man t ex får skavsår på samma ställe hela tiden.
http://www.reskinscandinavia.se/produkter/
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:13Åsa! Tänkte precis skriva samma sak! Gillar dem faktiskt skarpt. Kortare rundor är inga problem att köra utan, men på längre rundor är de guld värda. Kanske har lite "ihopsamlande" effekt för oss tjejer också... 🙂
Åsa! Tänkte precis skriva samma sak! Gillar dem faktiskt skarpt. Kortare rundor är inga problem att köra utan, men på längre rundor är de guld värda. Kanske har lite "ihopsamlande" effekt för oss tjejer också... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:23Är det inte bättre att skaffa en anpassad sadel-sittställning?
Är det inte bättre att skaffa en anpassad sadel-sittställning?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:31David... det är inte lätt att STÅ upp en hel runda. (H) Hur jag än sitter på en sadel, så når det vissa delar som i detta läge blir ganska oskönt.
Det var ett bra tips där från Åsa! Tack! 🙂
David... det är inte lätt att STÅ upp en hel runda. (H) Hur jag än sitter på en sadel, så når det vissa delar som i detta läge blir ganska oskönt.
Det var ett bra tips där från Åsa! Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:32Byt sadel-sittställning i så fall.
Byt sadel-sittställning i så fall.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:34Tror nog faktiskt på att byta hela sadeln, eftersom den inte är anpassad till min sköna gump. 😉
Tror nog faktiskt på att byta hela sadeln, eftersom den inte är anpassad till min sköna gump. 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:35Vilken tur att alla män i tråden verkar veta hur en kvinna ska/bör sitta på sadeln...
Vilken tur att alla män i tråden verkar veta hur en kvinna ska/bör sitta på sadeln...
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:39Att hävda det omöjliga i att hitta en lämplig sadel-sittställning UTAN att ens se över den uppsjö av sadlar som finns eller ändra på sittställningen är lite väl enkelt.
Att hävda det omöjliga i att hitta en lämplig sadel-sittställning UTAN att ens se över den uppsjö av sadlar som finns eller ändra på sittställningen är lite väl enkelt.