Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 20:11Snart kommer F-ite 215 från Inov-8!
http://www.wiggle.co.uk/inov-8-ladies-f-lite-215-shoes/
Numera inriktad på cross-fit men förmodligen samma suveräna löpkänsla som tidigare. Detta är dessutom en dammodell med lite lägre vikt och uppdaterad dämpning. För
Snart kommer F-ite 215 från Inov-8!
http://www.wiggle.co.uk/inov-8-ladies-f-lite-215-shoes/
Numera inriktad på cross-fit men förmodligen samma suveräna löpkänsla som tidigare. Detta är dessutom en dammodell med lite lägre vikt och uppdaterad dämpning. För
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 21:03Jag har sagt det förr och säger det igen, f-lite 230 kan med fördel också strippas på innersulan. Lägre, lättare och rymligare - bättre på alla sätt om man är lagd åt det hållet! När vädret blev som det blev till Sthlm Maraton förra helgen var det mina ga
Jag har sagt det förr och säger det igen, f-lite 230 kan med fördel också strippas på innersulan. Lägre, lättare och rymligare - bättre på alla sätt om man är lagd åt det hållet! När vädret blev som det blev till Sthlm Maraton förra helgen var det mina ga
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 22:18Har precis som du Puma Roadracer och Inov X-talon och trivs med båda. har även ett par F-lite vilka är trevliga precis som folk skriver, så de är definitivt ett alternativ.
Dessutom skulle jag vilja slå ett slag för Patagonia Forerunner. Har bara kört tv
Har precis som du Puma Roadracer och Inov X-talon och trivs med båda. har även ett par F-lite vilka är trevliga precis som folk skriver, så de är definitivt ett alternativ.
Dessutom skulle jag vilja slå ett slag för Patagonia Forerunner. Har bara kört tv
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 20:09Tack för alla tips, ska ge mig ut och testa F-lite 230/195. Ska se om jag hittar de andra skorna också, är ju alltid bra med lite alternativ.
Det gäller att stå på sig när man ska prova sådana skor bara, det är ganska ofta skoförsäljare vill styra in en
Tack för alla tips, ska ge mig ut och testa F-lite 230/195. Ska se om jag hittar de andra skorna också, är ju alltid bra med lite alternativ.
Det gäller att stå på sig när man ska prova sådana skor bara, det är ganska ofta skoförsäljare vill styra in en