Quote from Guest on 20 July 2012, 07:23Hej alla med spring i benen!
Jag ska till Paris över en långhelg om några veckor, och vill hålla möjligheten för en liten runda öppen. Har ni något tips på en park eller så i centrala Paris, som har en märkt 5 km(ish)-runda?
Hej alla med spring i benen!
Jag ska till Paris över en långhelg om några veckor, och vill hålla möjligheten för en liten runda öppen. Har ni något tips på en park eller så i centrala Paris, som har en märkt 5 km(ish)-runda?
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 07:33Varför inte en runda som passerar platser du kanske vill titta lite närmare på?
Varför inte en runda som passerar platser du kanske vill titta lite närmare på?
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 08:10Bois de Bologne
Bois de Bologne
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 13:05K-G: För att jag har sällskap på resan! Som inte springer.
Och, som sagt, jag vill springa i parkmiljö.
K-G: För att jag har sällskap på resan! Som inte springer.
Och, som sagt, jag vill springa i parkmiljö.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 13:05Bois de Bologne, det ska jag googla!
Bois de Bologne, det ska jag googla!
Quote from Ulrika Ekelund on 20 July 2012, 14:09Spring inte i den skogen på kvällen bara....
Spring inte i den skogen på kvällen bara....
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 15:00Bois de Vincennes är jättefint, ligger i utkanten av Paris men du tar dig dit med metron eller RER:en.
Bois de Vincennes är jättefint, ligger i utkanten av Paris men du tar dig dit med metron eller RER:en.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:09Ja, jag läste att det var ett populärt ställe för prostituerade 🙂
Har ni fler tips, kanske något mer centralt?
Ja, jag läste att det var ett populärt ställe för prostituerade 🙂
Har ni fler tips, kanske något mer centralt?
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:37Jardin du Luxembourg är ju en välkänd plats, vet dock ej hur bra det är att springa där.
Jardin du Luxembourg är ju en välkänd plats, vet dock ej hur bra det är att springa där.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:48Inför semesterresan i sommar har jag kollat in denna site:
http://www.walkjogrun.net/
Jag sökte på Paris just nu och det finns rätt mycket löpslingor att välja på.
Inför semesterresan i sommar har jag kollat in denna site:
Jag sökte på Paris just nu och det finns rätt mycket löpslingor att välja på.