Quote from Guest on 9 May 2008, 19:57Okej, så här är det: jag vill skrika av glädje, men ingen i min bekantskapskrets förstår känslan, och jag måste få berätta för någon.
Jag har aldrig gillat att springa och aldrig gjort det mer än nån enstaka stackars liten runda nån gång om året, men nu
Okej, så här är det: jag vill skrika av glädje, men ingen i min bekantskapskrets förstår känslan, och jag måste få berätta för någon.
Jag har aldrig gillat att springa och aldrig gjort det mer än nån enstaka stackars liten runda nån gång om året, men nu
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:07Grattis! Nu är det bara att kämpa vidare men glöm inte att det viktigaste är att ha kul och må bra!
Grattis! Nu är det bara att kämpa vidare men glöm inte att det viktigaste är att ha kul och må bra!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:14Jättegrattis! Jag vet precis hur det känns när man äntligen har lyckats med det där som "alla ska kunna" men som man själv har fått kämpa så länge för. Visst är det en härlig känsla! (jfr. min "glädjetråd" för några veckor sedan: http://www.funbeat.se/lif
Jättegrattis! Jag vet precis hur det känns när man äntligen har lyckats med det där som "alla ska kunna" men som man själv har fått kämpa så länge för. Visst är det en härlig känsla! (jfr. min "glädjetråd" för några veckor sedan: http://www.funbeat.se/lif
Quote from Lars Mörrby on 9 May 2008, 20:21Stort grattis!!!
Men tänk på att inte bli övermodig nu. Det är lätt att börja träna för mycket, bli skadad och lägga av.
Öka inte mer än 10% per vecka och ha inte för bråttomutan njut av känslan och det fina vädret!
Stort grattis!!!
Men tänk på att inte bli övermodig nu. Det är lätt att börja träna för mycket, bli skadad och lägga av.
Öka inte mer än 10% per vecka och ha inte för bråttomutan njut av känslan och det fina vädret!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:24Jag lovar att vara försiktig och tänka långsiktigt. Det här är för bra för att kastas bort!
Jag lovar att vara försiktig och tänka långsiktigt. Det här är för bra för att kastas bort!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:26Vet att det är lättare sagt än gjort men jag hoppas verkligen du kan släppa tanken på vad andra tänker! Du är jättestark som gör det DU känner och vill. Låt "dom" göra det dom känner & vill å vill dom slösa tid och energi på att glo avundsjukt på dig när
Vet att det är lättare sagt än gjort men jag hoppas verkligen du kan släppa tanken på vad andra tänker! Du är jättestark som gör det DU känner och vill. Låt "dom" göra det dom känner & vill å vill dom slösa tid och energi på att glo avundsjukt på dig när
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:05Härligt jobbat Christina!!! (t+)
Visst är känslan härlig - "Jag vill, jag törs och jag KAN" (hv)Jag har alltid tröstat mig med att det är bättre med tjocka ben som springer, än smala som knappt orkar gå. Så på med ett par tights så ska du se att det
Härligt jobbat Christina!!! (t+)
Visst är känslan härlig - "Jag vill, jag törs och jag KAN" (hv)
Jag har alltid tröstat mig med att det är bättre med tjocka ben som springer, än smala som knappt orkar gå. Så på med ett par tights så ska du se att det
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:44Härligt!
Ska oxå tillägga att jag är ägare av ett par löpartights. Kan kanske hålla med om att jag tittar en extra gång när jag ser någon som jag blir överraskad av att se springandes, men det är mest bara för att det gör mig glad! Löpning och all tränin
Härligt!
Ska oxå tillägga att jag är ägare av ett par löpartights. Kan kanske hålla med om att jag tittar en extra gång när jag ser någon som jag blir överraskad av att se springandes, men det är mest bara för att det gör mig glad! Löpning och all tränin
Quote from Lotta Lindström on 9 May 2008, 23:43Härligt Christina (t+) Lycka till i fortsättningen
Härligt Christina (t+) Lycka till i fortsättningen
Quote from Francesco Maria Di Campli on 10 May 2008, 08:47"Det är bättre med tjocka ben som springer, än smala som knappt orkar gå. Så på med ett par tights så ska du se att det går undan"
Underbart! Kunde inte ha sagt det bättre själv!!!Jag är inte helt smal heller och så, men jag tränar och trivs bra med det
"Det är bättre med tjocka ben som springer, än smala som knappt orkar gå. Så på med ett par tights så ska du se att det går undan"
Underbart! Kunde inte ha sagt det bättre själv!!!
Jag är inte helt smal heller och så, men jag tränar och trivs bra med det