Quote from Karolina Bergsten on 10 May 2008, 08:56Jätte grattis Christina! Å grattis till den bra tiden, mkt imponerande 🙂
Jätte grattis Christina! Å grattis till den bra tiden, mkt imponerande 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:17Grattis till att du började springa igen. Jag förstår verkligen vad du menar med "sug". För mig är det mycket säsongsbetonat vad som är suget. Just nu är ju löparsuget som störst.
Annars så behöver du inte oroa dig för tights-folket (jag är också en sån)
Grattis till att du började springa igen. Jag förstår verkligen vad du menar med "sug". För mig är det mycket säsongsbetonat vad som är suget. Just nu är ju löparsuget som störst.
Annars så behöver du inte oroa dig för tights-folket (jag är också en sån)
Quote from Francesco Maria Di Campli on 10 May 2008, 09:37Haha det där var ju lite roligt!
🙂
Men sorgligt också såklart...
Haha det där var ju lite roligt!
🙂
Men sorgligt också såklart...
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:20Härligt Christina! Jag är precis som du. Aldrig gillat att springa men är rätt så målorienterad och tjejmilen ifjol fick mig att börja fundera: Det skulle vara rätt kul att orka springa hela vägen!! Sagt och gjort i april startade jag och döm om min förv
Härligt Christina! Jag är precis som du. Aldrig gillat att springa men är rätt så målorienterad och tjejmilen ifjol fick mig att börja fundera: Det skulle vara rätt kul att orka springa hela vägen!! Sagt och gjort i april startade jag och döm om min förv
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:44"Att löpa är att leva - allt annat är bara väntan" 😉
"Att löpa är att leva - allt annat är bara väntan" 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 23:39Verkligen jättegrattis, till tiden och till suget. Hoppas att det håller i sig. Jag har haft det i snart ett halvår, och jag hoppas att det inte släpper. Det är galet roligt att springa! Och lätt. Och nyttigt. Men framförallt roligt!
Verkligen jättegrattis, till tiden och till suget. Hoppas att det håller i sig. Jag har haft det i snart ett halvår, och jag hoppas att det inte släpper. Det är galet roligt att springa! Och lätt. Och nyttigt. Men framförallt roligt!
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 11:04Grattis! See ya in August! 🙂
Grattis! See ya in August! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 11:10Ja, jag hoppas också min löpning fortsätter suga som tidigare 🙂
Ja, jag hoppas också min löpning fortsätter suga som tidigare 🙂
Quote from Annika Bidner on 11 May 2008, 16:18Härligt!!!! Är oxå nybörjare och sprang Vårruset i torsdags på 31:27...en helt ok tid med tanke på alla "farthinder";)
Började från noll i mitten på mars och försöker få till 4-5 km/3 ggr i veckan. Sprang min runda i skogen imorse innan jobbet och det är
Härligt!!!! Är oxå nybörjare och sprang Vårruset i torsdags på 31:27...en helt ok tid med tanke på alla "farthinder";)
Började från noll i mitten på mars och försöker få till 4-5 km/3 ggr i veckan. Sprang min runda i skogen imorse innan jobbet och det är