Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad härligt med alla galna människor som kanske möter upp på vägen!

Ja, jag kommer ha telefonen påslagen hela tiden. Ring elller SMS:a. Om jag inte svarar direkt så lämna meddelande. 070-2991600

Om tekniken är med oss så skriver jag in en liten notis om

Det är nästan så att jag är lite sugen på att hänga med till målet, för den utlovade frukosten låter väldans lockande 😉

Hoppas ni har en skön löptur. Vädret är i alla fall med er 🙂 Glad midsommar!

Lämnar nu Stinsen. 23.02

Nu sitter vi sen en stund på McDonalds Stäket.

Och jag håller på att stretcha hemma. Fem löpare sprang vidare i natten när jag vände hemåt strax söder om Kallhäll.

Tack för trevligt sällskap 🙂 Vi ses nån annan gång.

Härligt live rapport. Ser fram emot mera snack efter målgång;) själv blev det dans, grogg och sill i stora lass. Ha en bra morgon nu;)

Tack för trevlig tur:-) Jag klev av efter 2:a etappen vid Stäket vid c:a 33 km. Hade inte idag, förlåt inatt(H:) rätta orken att fortsätta hela sträckan:-( Hoppas det gick bra för er andra och att ni njöt av den fina frukosten som väntade i mål:-)

Tack för att ni ordnat en så trevlig tur och tack alla trevliga som var med och gjorde den ännu trevligare:-) .

Jag trodde inte ens att jag skulle orka första etappen men orkade(nåja...)även andra och kände mig nästan gråtfärdig när jag insåg att smärtan

Khedron + liknande galningar.
Lägg av.
Förstår ni inte att enligt alla sunda människors vetande så är vad ni nu gjort totalidiotiskt.

ETT JÄTTEGRATTIS till att det fortfarande finns människor som hittar på. (t+)
Även om det inte är svenskt lagom.