Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 08:38K-G: Klart det är idiotiskt, man blir ju toktrött! 😀
När vi fortfarande var en rätt stor (nåja) klunga på nio personer som sprang förbi några grabbar i Sollentuna vid 22.30 så hörde jag en av dem muttra "..plåga sig själv på midsommarafton, idiotiskt".
K-G: Klart det är idiotiskt, man blir ju toktrött! 😀
När vi fortfarande var en rätt stor (nåja) klunga på nio personer som sprang förbi några grabbar i Sollentuna vid 22.30 så hörde jag en av dem muttra "..plåga sig själv på midsommarafton, idiotiskt".
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 10:47Det är när man läser om sånt här man blir intresserad av att börja träna långdistanslöpning och haka på kommande år.
Bra jobbat av dem som var med!
Det är när man läser om sånt här man blir intresserad av att börja träna långdistanslöpning och haka på kommande år.
Bra jobbat av dem som var med!
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 11:41Alltså det här var ju mysigt, jogga i solen i (mestadels) skogen i kvällningen. Kändes ganska dåligt att inte fortsätta springa genom natten men när man planerat in en återhämtningsjogg som dagens andra pass så är "man" liksom inte lika "kittad" (utrustad
Alltså det här var ju mysigt, jogga i solen i (mestadels) skogen i kvällningen. Kändes ganska dåligt att inte fortsätta springa genom natten men när man planerat in en återhämtningsjogg som dagens andra pass så är "man" liksom inte lika "kittad" (utrustad
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 14:53Helt underbart (H:)
Tack alla för en härligt runda! Och ett särskilt tack till Team Wilk som arrangerade det hela (t+)
Är "lite" trött i benen men jag börjar redan fundera lite löst på vad nästa utmaning ska bli 😉
Helt underbart (H:)
Tack alla för en härligt runda! Och ett särskilt tack till Team Wilk som arrangerade det hela (t+)
Är "lite" trött i benen men jag börjar redan fundera lite löst på vad nästa utmaning ska bli 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:08Tack för en annorlunda midsommar och trevligt följe!
Jag klarade ialla fall plan A, att komma i mål:-)
Somnade faktikst i badkaret i 2 timmar efter hemkomst och är nu lite öm men dock så glad. Tack Kehdron och Åsa, återigen för att ni anordande detta,
Tack för en annorlunda midsommar och trevligt följe!
Jag klarade ialla fall plan A, att komma i mål:-)
Somnade faktikst i badkaret i 2 timmar efter hemkomst och är nu lite öm men dock så glad. Tack Kehdron och Åsa, återigen för att ni anordande detta,
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 19:19Tog lite tid men nu så ligger bilder upplagda på:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.225854854114253.64031.114751941891212Jag har inte "taggad" någon för det får bestämma själva om de vill vara,
Om någon som är med på bilderna inte vill vara det
Tog lite tid men nu så ligger bilder upplagda på:
Publicerat av Team Wilk Söndag 3 juli 2011
Jag har inte "taggad" någon för det får bestämma själva om de vill vara,
Om någon som är med på bilderna inte vill vara det
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 00:23Jättekul bilder:-) Tusen tack!
Jättekul bilder:-) Tusen tack!
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:50Tänkte jag skulle uppleva en av sommarens höjdpunkter i dagljus (nåja, solen tittade fram mot slutet i alla fall) men lyckades springa fel.
Inte minns jag att det stod det ett stort hus där mitt i skogen men fortsätter på ridstigen, tar sikte på motorlju
Tänkte jag skulle uppleva en av sommarens höjdpunkter i dagljus (nåja, solen tittade fram mot slutet i alla fall) men lyckades springa fel.
Inte minns jag att det stod det ett stort hus där mitt i skogen men fortsätter på ridstigen, tar sikte på motorlju