Quote from Elias Engqvist on 4 November 2008, 15:51Det är väl inget fel i det - det är svårt att få nån uppfattning genom bilder bara.
Edit: Alla borde hålla i en tändsticksask 🙂
Det är väl inget fel i det - det är svårt att få nån uppfattning genom bilder bara.
Edit: Alla borde hålla i en tändsticksask 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 4 November 2008, 15:55Jo, jag vet. Det var nog Britta A som trodde jag var nån långbent gasell.
Ska tänka på tändstickask på nästa avartar.;)
OT! Sorry! (H)
Jo, jag vet. Det var nog Britta A som trodde jag var nån långbent gasell.
Ska tänka på tändstickask på nästa avartar.;)
OT! Sorry! (H)
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:17Jag kan bara drömma om en tröja. Två meter finns inte i någon tabell.
Jag kan bara drömma om en tröja. Två meter finns inte i någon tabell.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:312 meter tröja? Arabisk nattsärkskollektion?
2 meter tröja? Arabisk nattsärkskollektion?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:41Finns det inte linnen i tjejmodeller?:-(
Finns det inte linnen i tjejmodeller?:-(
Quote from Peter Eriksson on 4 November 2008, 16:45XXL beställd och nuförtiden är den precis lagom 😀
XXL beställd och nuförtiden är den precis lagom 😀
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 17:28Vill också ha linne. Dom ser ut att gå väldigt högt i halsen annars helt OK. Någon som har provat?
Vill också ha linne. Dom ser ut att gå väldigt högt i halsen annars helt OK. Någon som har provat?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 18:51Kanske redan sagts i tidigare trådar, men det vore kul om man kunde beställa med sitt användarnamn på funbeat tryckt någonstans på tröjan 🙂
Kanske redan sagts i tidigare trådar, men det vore kul om man kunde beställa med sitt användarnamn på funbeat tryckt någonstans på tröjan 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 19:01xs herrlinne beställt - gillar när dom inte sitter tight. 🙂
xs herrlinne beställt - gillar när dom inte sitter tight. 🙂
Quote from Olof Robertson on 4 November 2008, 21:11Dom hade inget XS i affären, men ett linne i S provade jag. Satt ju rätt löst, men kan tro att XS hade varit okej. Men på mig som är kort och inte så stort var linnet rätt långt, gick ner över höfterna. Samt stort i armhålorna... Så får hoppas, hoppas, ho
Dom hade inget XS i affären, men ett linne i S provade jag. Satt ju rätt löst, men kan tro att XS hade varit okej. Men på mig som är kort och inte så stort var linnet rätt långt, gick ner över höfterna. Samt stort i armhålorna... Så får hoppas, hoppas, ho