Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 15:14Suck, bara small och medium kvar i linne, de andra tröjorna helt slut. Suck och dubbel suck. Enda chansen för mig nu när min hustru är i Sverige några veckor och skulle kunna få det skickat till sig.
Suck, bara small och medium kvar i linne, de andra tröjorna helt slut. Suck och dubbel suck. Enda chansen för mig nu när min hustru är i Sverige några veckor och skulle kunna få det skickat till sig.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 21:01Varit i Ottawa och använde min tröja där och fick beröm av Canadensarna som undrade om de gick att köpa:)
Varit i Ottawa och använde min tröja där och fick beröm av Canadensarna som undrade om de gick att köpa:)
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 19:15Glad!! Fick mitt svarta brottarlinne med neonorange stjärna på ryggen idag! Fast M var lite kort tyvärr, skulle nog haft L (har passat på att gå upp lite innan jul).
Glad!! Fick mitt svarta brottarlinne med neonorange stjärna på ryggen idag! Fast M var lite kort tyvärr, skulle nog haft L (har passat på att gå upp lite innan jul).