Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 21:14Finns tyvärr inga linnen i XS kvar att beställa 🙁
Finns tyvärr inga linnen i XS kvar att beställa 🙁
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 21:29Fick tröjan med posten i dag. Den är snygg och sitter bra. Tack för den snabba leveransen Olle!
Fick tröjan med posten i dag. Den är snygg och sitter bra. Tack för den snabba leveransen Olle!
Quote from Jonas Täng on 6 November 2008, 22:13Otroooooligt snabb leverans! Linne XS kom idag - och passar bra! Faktiskt bättre än tjejlinnena jag har sedan tidigare eftersom detta är lite längre. Synd bara att det inte är linneväder nu...
Otroooooligt snabb leverans! Linne XS kom idag - och passar bra! Faktiskt bättre än tjejlinnena jag har sedan tidigare eftersom detta är lite längre. Synd bara att det inte är linneväder nu...
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:34Jag vill ha en XXL men det finns inte 🙁
Jag vill ha en XXL men det finns inte 🙁
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:47Nej, bara small och medium.
Nej, bara small och medium.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 08:03Har dom gått åt så fort att det inte finns större storlekar kvar?
Har dom gått åt så fort att det inte finns större storlekar kvar?
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 08:58Blev som Peter varnade direkt i början av tråden...
Olle: Känn möjligheterna..... 😀
bild:http://static.howstuffworks.com/gif/alligator-feeding-frenzy.jpg
Blev som Peter varnade direkt i början av tråden...
Olle: Känn möjligheterna..... 😀
bild:http://static.howstuffworks.com/gif/alligator-feeding-frenzy.jpg
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 09:06Och damtröjorna?? HELT slut??? Eller kom det inga nya sådana denna omgång? Jag måste helt klart börja bevaka den här tråden oftare 🙂
Och damtröjorna?? HELT slut??? Eller kom det inga nya sådana denna omgång? Jag måste helt klart börja bevaka den här tråden oftare 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 12:24Fick min igår. Lyckades beställa rätt storlek till och med, hurra! Tack Olle! (t+) 🙂
Fick min igår. Lyckades beställa rätt storlek till och med, hurra! Tack Olle! (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 14:56Jag fick min tröja igår. Otroligt snabb leverans! Jag tackar och bugar (eller niger kanske).
Färgen på tjejtröjan skulle jag beskriva som aprikosfärgad kanske. Jag tycker den är riktigt snygg. En varm färg! 🙂
Jag fick min tröja igår. Otroligt snabb leverans! Jag tackar och bugar (eller niger kanske).
Färgen på tjejtröjan skulle jag beskriva som aprikosfärgad kanske. Jag tycker den är riktigt snygg. En varm färg! 🙂