Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast allvarligt. Har jag färgerna felinställda eller är det fler som ser att tröjan är svart? Inte lax, inte orange och inte rosa utan svart.

Jack:
Du är nog lite Twistad...

(H)

Fast alla andra färger ser finfina ut ju. Har aldrig haft någon diskrepans mellan upplevd färg och den färg andra beskriver. Förrän nu.

Jomen först var tröjan svart men nästa gång jag gick in här så var den orange-rosa eller nåt. Det måste vara något strul md cachen om du fortfarande ser en svart tröja.

Tack Sussi!

Uppdaterade och ser nu en helt annan bild. Orange, inte svart...

Förra tröjan var svart och mer urringad. Bilden var tagen från närmre håll också.

Jack:
Va skönt, det kan inte va kul att va svartsynt 😉

Det blav nåt strul med uppladdningen. Jag är inte så haj på det här med datorer, däremot kan jag allt Engelbrekt och Vasa-upproret!!

Idag kom herrlinnet i storlek xs. Satt perfekt på mig. Inte tight, men heller inte stort - precis som jag vill ha ett löparlinne.

Puss på nosen Olle!!!! (L)

Fia-Lotta, vad drar du för storlek i vanliga fall?

Allt från xs till m beroende på typ av tröja. Oftast s (det är vad jag har i FB-tröjan jag köpte i förra vändan). I vanliga damkläder oftast 36. Det finns plats för en något större person i herrlinnet xs, men jag vill alltså ha det löst.