Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn till nykomling smyger fram...
You need to log in to create posts and topics.

Välkomna hit alla nya (L)

@A M: Gruppens skapare har jag inte sett här på länge. Undrar vilken status hon har. En av drivkrafterna här i början är nog inte singel längre men ff medlem. Jag vet ytterligare några som bara smyger i kulisserna, med ett ben p

Välommen! Är oxå ny här så det kan ju vara läge att visa att man finns till iaf :-).

Jag bits inte jag nafsar bara i nacken!

Så där kan du ju inte säga!! ... Efter att ha läst det där lär jag ju inte kunna vila i lugn och ro... Naffsa i nacken.. bah

Känner mig manad att slänga in ytterligare ett tack för välkomnandet här, eftersom det dykt upp en hel del nya inlägg. (Man är väl väluppfostrad!)Tackar så mycket för vänliga ord och andra kommentarer! Nacknafsande inkluderat. 🙂

det är ju hur mysigt som helst atnafsa i nacken

Jo, Magnus, kanske det som är problemet 😛

@ Stina: Gruppens skapare har inte reggat nån träning sen mars då hon opererades enligt hennes träningskalender 🙁

Jag minns att "gruppens skapare" i en tråd meddelade att hon inte längre var singel men att hon gärna var kvar som adm (av praktiska skäl). Men sen vet jag inge mera.

Vet inte hur vi ska tolka det här, men sedan klockan 7 i morse (se AnnMaris inlägg 07:04 i morse) har vi tydligen lyckats skrämma bort närmare 50 medlemmar från den här gruppen... 🙂

Med det tappet så är den här gruppen borta helt om några veckor!