Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn till nykomling smyger fram...
You need to log in to create posts and topics.

Kanske så många som lämnat singelstadiet sedan imorse? 😉

Vore trevligt om det var så, men allvarligt talat så tror jag mer på skrämma-bort-teorin, med tanke på nivån på diskussionerna hittills idag... 🙂

Men det är väl inte så konstigt att folk lämnar just idag. Det är ju den 8/8-08 och alla kineser gifter sig för att få lycka och välgång. Med tanke på att en sjättedel av jordens befolkning är kineser så borde det ju varit minst 200 som lämnade idag.

Nu har ju jag i och för sig rätt begränsade kunskaper i statistik och logik, men jag tror den där teorin spricker någonstans, faktiskt... Fast det kanske är fullt möjligt att 1/6 av Funbeats medlemmar är kineser. Frågan är väl då om alla dessa förstår sve

Uj uj uj, vad haaaar jag ställt till med.

Om jag nu skrämde bort ett gäng smygfluktare kanske det va bra (H) eller? Om man inte är singel och är med i gruppen utan att ge råd och hejarop kanske det är onödigt att va med?

När vi ändå är lite onödiga. GLÖM INTE http://www.aftonbladet.se/karleksex/article3051311.ab

kanske är strykare som inte var äkta singlar som dragit....

Det beror tydligen på hur man ställer frågan.
Om rätt person frågar är man singel, men inte annars...
Jämför antalet på översiktsfliken och medlemsfliken,
1189 respektive 1236, så inser man att vi har några
som har lite svårt att bestämma sig, så här på

haha!

frågan är väl inte hur många singlar som finns på funbeat, utan hur många singelkillar det finns! =D

Nu verkar det vara 1237 medlemmar i singelgruppen. 2 nya således sedan kl 07.04 igår.
Välkommna!! 🙂 (är ni tjejer el killar?)