Quote from Guest on 27 March 2008, 22:10Man anar vårsolen och Premiärmilen är på gång & Göteborgsvarvet hägrar och man är himla sugen. Vad händer? Jo man blir överambitiös och så är skadan där. I mitt fall en överansträngd vad i februari som inte givit med sig plus influensa. Jag har noterat at
Man anar vårsolen och Premiärmilen är på gång & Göteborgsvarvet hägrar och man är himla sugen. Vad händer? Jo man blir överambitiös och så är skadan där. I mitt fall en överansträngd vad i februari som inte givit med sig plus influensa. Jag har noterat at
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 22:20Nämen vilken trevlig tråd! Toppenidé, Harald (t+)
I mitt fall skall jag försöka med lite egenvård enligt Jessicas snälla rekommendationer, går det över behöver det inte vara något allvarligt men man vet ju aldrig.
Jättebra att ta även skadorna och rehab
Nämen vilken trevlig tråd! Toppenidé, Harald (t+)
I mitt fall skall jag försöka med lite egenvård enligt Jessicas snälla rekommendationer, går det över behöver det inte vara något allvarligt men man vet ju aldrig.
Jättebra att ta även skadorna och rehab
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 22:28Tack! Du är alltid lika positiv Fredrika. Foten i kläm - jajamän 😀
Hoppas att det inte är så allvarligt med höften och att Du kan starta i Premiärmilen!
Tack! Du är alltid lika positiv Fredrika. Foten i kläm - jajamän 😀
Hoppas att det inte är så allvarligt med höften och att Du kan starta i Premiärmilen!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 23:19jag har en söndertrasad högerfot, som ställer till det helt fantastiskt med nya infall för varje vecka som går.
men tänkte greja den och vinna diskutionen med min lärare/mentor/sjukgymnast 😀
men får inte springa förens i maj.
då ska jag minnsan halta m
jag har en söndertrasad högerfot, som ställer till det helt fantastiskt med nya infall för varje vecka som går.
men tänkte greja den och vinna diskutionen med min lärare/mentor/sjukgymnast 😀
men får inte springa förens i maj.
då ska jag minnsan halta m
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 23:41Hur långt är midnattsloppet? Låter jättespännande!
Hur långt är midnattsloppet? Låter jättespännande!
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 00:26Jessica
Jag kikade i Din träning och Du är verkligen strukturerad. Det kommer att gå bra för Dig. Hur kommer det sig att Du skall springa vårruset i Umeå?Power Puff
Kolla länken nedan till tråden om Midnattsloppet där det även finns en länk till hemsid
Jessica
Jag kikade i Din träning och Du är verkligen strukturerad. Det kommer att gå bra för Dig. Hur kommer det sig att Du skall springa vårruset i Umeå?
Power Puff
Kolla länken nedan till tråden om Midnattsloppet där det även finns en länk till hemsid
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 00:42BRA idé! (t+)
Det är inte utan att man ser "sin löparkarriär" som blott ett svagt minne och i värsta fall något man inbillat sig. Man ser löpande människor med lätta steg ta sig runt i staden medan man själv...... suckar och vänder bort blicken.
Visst t
BRA idé! (t+)
Det är inte utan att man ser "sin löparkarriär" som blott ett svagt minne och i värsta fall något man inbillat sig. Man ser löpande människor med lätta steg ta sig runt i staden medan man själv...... suckar och vänder bort blicken.
Visst t
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 00:48Maria
Du är alltid positiv och aktiv i forumet och hejar på. Och det bästa av allt - Du har en tydlig bild av Ditt löpande - en bra medicin!
Kämpa på med Din andra träning även om det känns motigt i bland - snart är Du där med både skoinlägg och minuter
Maria
Du är alltid positiv och aktiv i forumet och hejar på. Och det bästa av allt - Du har en tydlig bild av Ditt löpande - en bra medicin!
Kämpa på med Din andra träning även om det känns motigt i bland - snart är Du där med både skoinlägg och minuter
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 00:52DET ska vi......bannemig (H)
Jag förstår att du också fick skjutit upp anmälan..... ja jäklar vad det ska bli springa av 2009!
DET ska vi......bannemig (H)
Jag förstår att du också fick skjutit upp anmälan..... ja jäklar vad det ska bli springa av 2009!
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 01:12harald. törs fasen inte annat än lyckas med mitt jobb, då får jag dåligt rykte 😉
jag har en kolega som pluggar i umeå och tänkte hälsa på henne och så fick vi en "lysande" idé.
har aldrig varit så långt norr ut. ska bli kul.
harald. törs fasen inte annat än lyckas med mitt jobb, då får jag dåligt rykte 😉
jag har en kolega som pluggar i umeå och tänkte hälsa på henne och så fick vi en "lysande" idé.
har aldrig varit så långt norr ut. ska bli kul.