Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man anar vårsolen och Premiärmilen är på gång & Göteborgsvarvet hägrar och man är himla sugen. Vad händer? Jo man blir överambitiös och så är skadan där. I mitt fall en överansträngd vad i februari som inte givit med sig plus influensa. Jag har noterat at

Nämen vilken trevlig tråd! Toppenidé, Harald (t+)

I mitt fall skall jag försöka med lite egenvård enligt Jessicas snälla rekommendationer, går det över behöver det inte vara något allvarligt men man vet ju aldrig.

Jättebra att ta även skadorna och rehab

Tack! Du är alltid lika positiv Fredrika. Foten i kläm - jajamän 😀

Hoppas att det inte är så allvarligt med höften och att Du kan starta i Premiärmilen!

jag har en söndertrasad högerfot, som ställer till det helt fantastiskt med nya infall för varje vecka som går.
men tänkte greja den och vinna diskutionen med min lärare/mentor/sjukgymnast 😀
men får inte springa förens i maj.
då ska jag minnsan halta m

Hur långt är midnattsloppet? Låter jättespännande!

Jessica
Jag kikade i Din träning och Du är verkligen strukturerad. Det kommer att gå bra för Dig. Hur kommer det sig att Du skall springa vårruset i Umeå?

Power Puff
Kolla länken nedan till tråden om Midnattsloppet där det även finns en länk till hemsid

BRA idé! (t+)

Det är inte utan att man ser "sin löparkarriär" som blott ett svagt minne och i värsta fall något man inbillat sig. Man ser löpande människor med lätta steg ta sig runt i staden medan man själv...... suckar och vänder bort blicken.

Visst t

Maria

Du är alltid positiv och aktiv i forumet och hejar på. Och det bästa av allt - Du har en tydlig bild av Ditt löpande - en bra medicin!

Kämpa på med Din andra träning även om det känns motigt i bland - snart är Du där med både skoinlägg och minuter

DET ska vi......bannemig (H)

Jag förstår att du också fick skjutit upp anmälan..... ja jäklar vad det ska bli springa av 2009!

harald. törs fasen inte annat än lyckas med mitt jobb, då får jag dåligt rykte 😉

jag har en kolega som pluggar i umeå och tänkte hälsa på henne och så fick vi en "lysande" idé.

har aldrig varit så långt norr ut. ska bli kul.