Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 08:17Tack Harald för den här tråden, kul med så många glada människor.
Jag tänkte oxå springa midnattsloppet i Göteborg, gjorde det i Stockholm för ett par årsedan och tyckte att det var trevligt. 🙂
Köpte nya löparskor igår, kul. Hoppas att jag kan känna lit
Tack Harald för den här tråden, kul med så många glada människor.
Jag tänkte oxå springa midnattsloppet i Göteborg, gjorde det i Stockholm för ett par årsedan och tyckte att det var trevligt. 🙂
Köpte nya löparskor igår, kul. Hoppas att jag kan känna lit
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 08:21Åh, vilken bra idé med denna tråd. Är lite vissen själv men inte skadad på det viset. Hade det inte varit för FB hade det nog varit svårt att orka hålla i träningen nu när jag presterar i bott och inte har min normala ork. Men att hänga här ger verkligen
Åh, vilken bra idé med denna tråd. Är lite vissen själv men inte skadad på det viset. Hade det inte varit för FB hade det nog varit svårt att orka hålla i träningen nu när jag presterar i bott och inte har min normala ork. Men att hänga här ger verkligen
Quote from Andreas Björklund on 28 March 2008, 08:53Härlig tråd! Tyvärr verkar det vara ganska många av oss som är skadade.. Men efter att ha hittat till en väldigt duktig sjukgymnast (tack Daniel!) tror jag faktiskt att jag är på väg tillbaka igen. 😀
Massagen mina vader fick i onsdags var inte av denna v
Härlig tråd! Tyvärr verkar det vara ganska många av oss som är skadade.. Men efter att ha hittat till en väldigt duktig sjukgymnast (tack Daniel!) tror jag faktiskt att jag är på väg tillbaka igen. 😀
Massagen mina vader fick i onsdags var inte av denna v
Quote from Therese Linner on 28 March 2008, 09:00Jane, då är vi två! Mina vader ser ut som om jag fått fläcktyfus... men attans vad skönt det gjorde med vadmassage! Och vi kommer att ta oss runt (t+)
Kanske inte sub 50, men i alla fall 😉
Jane, då är vi två! Mina vader ser ut som om jag fått fläcktyfus... men attans vad skönt det gjorde med vadmassage! Och vi kommer att ta oss runt (t+)
Kanske inte sub 50, men i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 09:02Fia-Lotta... Jag håller tummarna, HÅRT!
Fia-Lotta... Jag håller tummarna, HÅRT!
Quote from Urban Nilsson on 28 March 2008, 09:06Ni är så snälla. 🙂
Vilken toppentråd! Jag kvalar ju också in med min rehab för knät (som går jättebra tack vare samma sjukgymnast som Jane går till).
Ni är så snälla. 🙂
Vilken toppentråd! Jag kvalar ju också in med min rehab för knät (som går jättebra tack vare samma sjukgymnast som Jane går till).
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 09:07Å Fia-Lotta, är du en hostare till ... hoppas det hinner gå över! sov och ta det lugnt!
Å Fia-Lotta, är du en hostare till ... hoppas det hinner gå över! sov och ta det lugnt!
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 10:15Vilket gäng!
Kul att höra att så många är positiva - dock inte att Ni är skadade eller är förkylda (H) Vilken härlig stämning. Det låter ju inte som en sjukstuga direkt 😀 Hur skall det då bli när vi är på fötterna igen?
Kör hårt men ta det försiktigt o
Vilket gäng!
Kul att höra att så många är positiva - dock inte att Ni är skadade eller är förkylda (H) Vilken härlig stämning. Det låter ju inte som en sjukstuga direkt 😀 Hur skall det då bli när vi är på fötterna igen?
Kör hårt men ta det försiktigt o
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 10:32En grupp för mig! 🙂
Har problem med att i princip alla leder är försvagade efter sjukdom. Just nu är det muskelfästena för bröstmusklerna som känns efter skidåkning i Åre under påsken. Men det gäller att träna så allround som möjligt och öka belastning
En grupp för mig! 🙂
Har problem med att i princip alla leder är försvagade efter sjukdom. Just nu är det muskelfästena för bröstmusklerna som känns efter skidåkning i Åre under påsken. Men det gäller att träna så allround som möjligt och öka belastning
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 10:50Härlig inställning Krister!
Målet sub60 kan vi ju dela om än orsaken varierar.
Lycka till & hör av Dig under resans gång!
Härlig inställning Krister!
Målet sub60 kan vi ju dela om än orsaken varierar.
Lycka till & hör av Dig under resans gång!