Quote from Viktor Wrede on 28 March 2008, 14:35Blir varm om hjärtat av att läsa alla inlägg här!! Det är skönt med stöttning när nån skada/sjukdom kommer emellan och resten av kroppen bara vill, vill , vill!!
Har själv haft stor nytta av FB när det gäller mitt vänstra knä (läs löparknä). TACK till Je
Blir varm om hjärtat av att läsa alla inlägg här!! Det är skönt med stöttning när nån skada/sjukdom kommer emellan och resten av kroppen bara vill, vill , vill!!
Har själv haft stor nytta av FB när det gäller mitt vänstra knä (läs löparknä). TACK till Je
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 15:45TACK Pia, för att du inger hopp!
TACK Pia, för att du inger hopp!
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 15:54tack pia. va roligt att du blivit bra
tack pia. va roligt att du blivit bra
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 16:58Jag har ju lite problem med vaden som till att börja med läkte snabbare än väntat men sen fick jag ett litet bakslag iform av det började göra ont i annan del av vaden... Så nu tänker jag ta det lugnt och jogga typ två ggr/vecka och sen får det bli MTB re
Jag har ju lite problem med vaden som till att börja med läkte snabbare än väntat men sen fick jag ett litet bakslag iform av det började göra ont i annan del av vaden... Så nu tänker jag ta det lugnt och jogga typ två ggr/vecka och sen får det bli MTB re
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 18:57Hej alla! Skönt att höra om alla som är på väg tillbaka. Själv har jag en partiell ruptur i quadriceps. Två månaders vila och det gick först bra att börja springa men nu efter både styrketräning och längre sträckor börjar det göra ont igen - efteråt - kän
Hej alla! Skönt att höra om alla som är på väg tillbaka. Själv har jag en partiell ruptur i quadriceps. Två månaders vila och det gick först bra att börja springa men nu efter både styrketräning och längre sträckor börjar det göra ont igen - efteråt - kän
Quote from Funbeat user on 29 March 2008, 12:51Tack alla för era hälsningar! Detta kan ju drabba vem som helst , så jag e glad att jag hade byggt upp ett mkt bra i9mmunförsvar som har hjälpt mig supermycket men det jobbiga blir nu när man ska bygga upp allt som raserats igen , men skam den som ger sig
Tack alla för era hälsningar! Detta kan ju drabba vem som helst , så jag e glad att jag hade byggt upp ett mkt bra i9mmunförsvar som har hjälpt mig supermycket men det jobbiga blir nu när man ska bygga upp allt som raserats igen , men skam den som ger sig
Quote from Bjarne Lewin on 29 March 2008, 13:13Heja Sofie! (H:)
Hav tålamod! Rom bygdes inte på en dag!
Du är fantastisk (t+)
Heja Sofie! (H:)
Hav tålamod! Rom bygdes inte på en dag!
Du är fantastisk (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 29 March 2008, 13:21Jag hör väl inte riktigt hit i denna gruppen (ännu, får man väl säga), men vill ändå stämma in i Anders Krügers hejarop till Er alla som är sjuka, skadade eller på väg tillbaka till toppen. Med ett glatt lynne, positiv inställning och kämparglöd kan det b
Jag hör väl inte riktigt hit i denna gruppen (ännu, får man väl säga), men vill ändå stämma in i Anders Krügers hejarop till Er alla som är sjuka, skadade eller på väg tillbaka till toppen. Med ett glatt lynne, positiv inställning och kämparglöd kan det b
Quote from Jan Lundquist on 29 March 2008, 14:11Jag med, jag har nästan ingen röst idag, men det är iaf ingen lång rehabilitering på det så jag är inte så bekymrad 🙂
Jag med, jag har nästan ingen röst idag, men det är iaf ingen lång rehabilitering på det så jag är inte så bekymrad 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2008, 16:38Jag mår bättre idag i min hosta. Den finns iofs fortfarande där, men idag är det i alla fall mycket bättre. 🙂 1 vecka tog det och jag hade inte pipit så här om det inte fore för tävlingen nästa lördag. Hade den inte varit hade jag tagit det mer med knos
Jag mår bättre idag i min hosta. Den finns iofs fortfarande där, men idag är det i alla fall mycket bättre. 🙂 1 vecka tog det och jag hade inte pipit så här om det inte fore för tävlingen nästa lördag. Hade den inte varit hade jag tagit det mer med knos