Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta är helt klart en tråd för mig, med mina tre års rehabträning. Jo nu funkar den äntligen. Nu har jag i stället helt andra orsaker till att löpträningen inte fungerar... och så riskerar det ju också att rehabträningen faller!

Jag vågar inte riktigt

Även jag känner mig hemma i den här tråden - långdragna vad- och fotproblem har gjort att löpträning inte funkat. Vilade helt från träning heeela januari och en bit in i februari (var på semester! :-)) och började så smått komma igång med träningen... Och

min vänstra fot är inte riktigt i det skick jag önskar + att hö knä bråkar en hel del efter skövde 6timmars. verkar tyvärr som om jag fortfarande har starkare huvud än kropp.
var jäkligt sugen på maraton till nä helg men jag tror jag ska avstå annars kans

Då man hör om er som är/har varit rejält sjuka, cancer o annat känns det lite smågnälligt att skriva här men jag gör det ändå. Jag har har senaste tiden haft en tåled (pektån) som gjort rejält ont - en nerv som kommit i kläm troligen - kanske pga att jag

Bra initiativ Harald. Det blev ju full fart på den här tråden. Tror många tycker det är skönt att veta att dom inte är ensamma med sina skador o skavanker. Jag har precis tagit en kort promenad o foten gjorde inte ont så jag SKA springa premiärmilen på sö

Hej alla! hoppas man kan va med oi denna tråden! har precis avslutat en cellgiftsbehandling för bröstcancer! Va igång jättemkt innan och sprang tjejmilen förra året innnan jag blev sjuk! nu 6mån senare och 12 kg!!!!! tyngre så är det dax att dra igångh ig

Kämpa på Sofie! (t+) Ta det steg för steg så kommer du säkert tillbaka, men ha inte för bråttom, toppformen kommer så småningom. 😉

Hejsan på er alla.

Jag har alltid haft turen att klara mig ifrån inflensor & förkylningar utan vill bara passa på att hoppas att alla sjuklingar här kommer att bli friska snart.

Till er alla som har åkt på skador hoppas jag att ni tar det lungt i början

Det är segt - men man kan! 🙂

fortsätt vara stark sofie. du kommer tillbaka