Quote from Guest on 4 January 2014, 21:33Nu startar vi upp EIF Löpning!
Jubileumsåret 2014 - Enebybergs IF fyller 100 år - är året då EIF återknyter till tidigare stolta traditioner och får en sektion för löpning. Vi har en fantastisk träningsanläggning för löpning i Enebyberg och det vill vi
Nu startar vi upp EIF Löpning!
Jubileumsåret 2014 - Enebybergs IF fyller 100 år - är året då EIF återknyter till tidigare stolta traditioner och får en sektion för löpning. Vi har en fantastisk träningsanläggning för löpning i Enebyberg och det vill vi
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 21:43Vad kul!
Kommer det att vara bestämda dagar och tider för gemensamma träningen? Jag hoppas kunna vara med ibland även om just nu på torsdag inte passar.Enebybergs IF är min moderklubb så hjärtat klappar lite extra för föreningen. Men det känns som om d
Vad kul!
Kommer det att vara bestämda dagar och tider för gemensamma träningen? Jag hoppas kunna vara med ibland även om just nu på torsdag inte passar.
Enebybergs IF är min moderklubb så hjärtat klappar lite extra för föreningen. Men det känns som om d
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 21:58Jag vet inte säkert vilka dagar vi kommer att köra. Jag gissar att det kommer att vara fasta tider. Det finns en tjejgrupp som kör måndagspass och en tanke (min tanke...) är att EIF Löpning kommer att köra samtidigt med dem plus ett pass antingen onsdag e
Jag vet inte säkert vilka dagar vi kommer att köra. Jag gissar att det kommer att vara fasta tider. Det finns en tjejgrupp som kör måndagspass och en tanke (min tanke...) är att EIF Löpning kommer att köra samtidigt med dem plus ett pass antingen onsdag e
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 20:58Det låter nästan perfekt. 🙂
Det låter nästan perfekt. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 09:34Kul! Kan inte nu på torsdag, men är intresserad.
Kul! Kan inte nu på torsdag, men är intresserad.
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 10:19Kul!
Jag springer genom "era" skogar när jag transportlöper hem från Mörby C till Täby. Och lördag morgon är min långpassdag, oftast.
Jag följer utvecklingen med intresse! 🙂
Kul!
Jag springer genom "era" skogar när jag transportlöper hem från Mörby C till Täby. Och lördag morgon är min långpassdag, oftast.
Jag följer utvecklingen med intresse! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 22:01Jag springer ju en del i närheten också. Hoppas det kan bli något bra av detta!
Jag springer ju en del i närheten också. Hoppas det kan bli något bra av detta!
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 23:16Det kommer att bli riktigt bra. 🙂
Det kommer att bli riktigt bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 23:37Jag kan inte nu på torsdag, men kanske nästa vecka!
Jag kan inte nu på torsdag, men kanske nästa vecka!
Quote from Funbeat user on 30 January 2014, 09:36Är det torsdagar kl 19 som gäller? Alltså även idag?
Kan man dyka upp för ett prova-på-pass? 🙂
Är det torsdagar kl 19 som gäller? Alltså även idag?
Kan man dyka upp för ett prova-på-pass? 🙂