Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEnebybergs IF startar löpsektion
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag var där ikväll för första gången. Det var väldigt trevligt! Louise, be David G att lägga till dig på facebookgruppen, så får du kontinuerlig info om träningspassen. Men som jag förstår det är det torsdagar kl 19 som gäller ett tag framöver nu.

Tack för den infon. Tyvärr gav jag mig aldrig dit igår kväll. Tack för tipset om Facebook-gruppen.

Sorry, såg inte detta förrän nu. Ja, nu kör vi torsdagar kl 19.00(prick) till 20.30(ca) tills vidare. Och som kanal för informationsspridning har vi tills vidare facebookgruppen EIF Löpning.

Jag ska åka dit första gången nu på torsdag. Om någon åker buss från Danderyd får ni gärna höra av er så kan vi slå följe 🙂 Eller om någon har lust att möta upp mig vid busstationen.. Är lite rädd att jag inte hittar 🙂

Buss 611, 613 eller 604H till Fenixvägen. Följ Fenixvägen ner till Arholmavägen. Ta till höger och sedan vänster på grusvägen efter IP. Vid den lilla parkeringen gå till höger på stigen till elljusspåret. Ca 1 km från busshållplatsen.
Välkommen!

Jag har sånt uselt lokalsinne bara... Så om någon vill ta sällskap/mötas upp vore det trevligt! 🙂

12