Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:19har aldrig sprungit särskilt länge men måste bara hålla med om sista inlägget. Vid hiking har jag gått mellan 12 och 43 km per dag med packning i gassande solsken (de flesta dagar) och då är coca cola oväntat gott. I min vardag skyr jag samma dryck som pe
har aldrig sprungit särskilt länge men måste bara hålla med om sista inlägget. Vid hiking har jag gått mellan 12 och 43 km per dag med packning i gassande solsken (de flesta dagar) och då är coca cola oväntat gott. I min vardag skyr jag samma dryck som pe
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:21Coca-cola låter grymt gott istället för sportdryck! 🙂
Coca-cola låter grymt gott istället för sportdryck! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:30Coca cola ÄR en sportdryck
Coca cola ÄR en sportdryck
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2012, 12:57På Kalmar Triathlon serverar dom Cola, sportdryck och vatten - colan är underbart god trots att den är söt! Drack nog 2 liter cola på min första tur där.
På Kalmar Triathlon serverar dom Cola, sportdryck och vatten - colan är underbart god trots att den är söt! Drack nog 2 liter cola på min första tur där.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:03Fast häll inte Coca Cola Zero eller light i vattenflaskan för då uteblir effekten. Det är sockret vi vill åt! Mot Sherwoodskogen...
Fast häll inte Coca Cola Zero eller light i vattenflaskan för då uteblir effekten. Det är sockret vi vill åt! Mot Sherwoodskogen...
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:28ABsolut inte! Lightprodukter skyr jag som pesten. Smakar äckligt och innehåller ond kemi.
ABsolut inte! Lightprodukter skyr jag som pesten. Smakar äckligt och innehåller ond kemi.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:382tim30min är gränsen där jag behöver peta i mig lite druvsocker, vatten och sportdryck i en go mix.
Cola kör jag på vid 3tim.. blir alldeles kletig i truten.
Springer man under 2.5tim så tycker jag nog att man kan köra vatten i början och dänga i sig li
2tim30min är gränsen där jag behöver peta i mig lite druvsocker, vatten och sportdryck i en go mix.
Cola kör jag på vid 3tim.. blir alldeles kletig i truten.
Springer man under 2.5tim så tycker jag nog att man kan köra vatten i början och dänga i sig li
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:16Det stämmer att det är Oslo Halvmarathon jag ska springa, så då finns det säkert nått litet att äta under vägen. Ska testa sportdryck under helgens långpass för att se om magen tåler det och så får jag se om jag plockar med något litet att äta på loppet,
Det stämmer att det är Oslo Halvmarathon jag ska springa, så då finns det säkert nått litet att äta under vägen. Ska testa sportdryck under helgens långpass för att se om magen tåler det och så får jag se om jag plockar med något litet att äta på loppet,
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 19:13Coca-Cola direkt ur PET-flaska kan vara lite intressant att hinka i sig när man springer. Det blir några praktrapar innan man är i fas igen.
Coca-Cola direkt ur PET-flaska kan vara lite intressant att hinka i sig när man springer. Det blir några praktrapar innan man är i fas igen.