Quote from Guest on 27 June 2010, 11:38Jag tränar cykling och har ett slutmål i sikte, men vid varje träning lär man sig något nytt.
Vi cyklar 50min och pausar 10 och under dessa 10minuter ska jag försöka få i mig energi men jag har jätte svårt att äta eller dricka något förutom vatten.
Ja
Jag tränar cykling och har ett slutmål i sikte, men vid varje träning lär man sig något nytt.
Vi cyklar 50min och pausar 10 och under dessa 10minuter ska jag försöka få i mig energi men jag har jätte svårt att äta eller dricka något förutom vatten.
Ja
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 11:48Jag gillar snickers.
Jag gillar snickers.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 12:40Ät 1/4 banan varje kvart ihop med ca 1 dl vatten, skippa stoppen. Om du har kört så hårt att du inte känner dig hunrig så ta det lite lugnare och ät i farten. Det tjänar du på i längden.
Ät 1/4 banan varje kvart ihop med ca 1 dl vatten, skippa stoppen. Om du har kört så hårt att du inte känner dig hunrig så ta det lite lugnare och ät i farten. Det tjänar du på i längden.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:06Ahaa, men stoppen måste vi ha i och med att vi kommer att cykla ca 10mil om dagen i 11dagar 🙂 Men att äta i farten låter som en god idé faktiskt. Märks på kadens och uthållighet direkt när energinivån sjunker.
Ahaa, men stoppen måste vi ha i och med att vi kommer att cykla ca 10mil om dagen i 11dagar 🙂 Men att äta i farten låter som en god idé faktiskt. Märks på kadens och uthållighet direkt när energinivån sjunker.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:07Anneli, jag läste lite om din sida för att få en uppfattning om ditt slutmål. Det låter som långfärdscykling.
När man cyklar långt, så ligger man inte uppe i högsta puls, ansträngningsnivå, utan ligger konstant lite lägre. Energi behövs allt ändå, men de
Anneli, jag läste lite om din sida för att få en uppfattning om ditt slutmål. Det låter som långfärdscykling.
När man cyklar långt, så ligger man inte uppe i högsta puls, ansträngningsnivå, utan ligger konstant lite lägre. Energi behövs allt ändå, men de
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:36Hmm, banan som växer i munnen?
Jag kör med mazariner, om nu någon har missat detta faktum.
Hmm, banan som växer i munnen?
Jag kör med mazariner, om nu någon har missat detta faktum.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:55Tack så jätte mycket Daniel 🙂 Du har helt rätt, vi har inte skött våra "normala" måltider vad gäller intag och tid. Det kommer vi att bli bättre på. Nu ligger jag på mellan & hög puls men det är för att jag är rätt otränad och ovan, men det förbättras v
Tack så jätte mycket Daniel 🙂 Du har helt rätt, vi har inte skött våra "normala" måltider vad gäller intag och tid. Det kommer vi att bli bättre på. Nu ligger jag på mellan & hög puls men det är för att jag är rätt otränad och ovan, men det förbättras v
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:11Fp.David; den her er bedre:
BILD:http://www.mykransekake.com/images/kransekaker-025.jpg
Fp.David; den her er bedre:
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:14En dansk kransekage, med norska flaggor.
En dansk kransekage, med norska flaggor.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:15OK, jag undrade just 😀
Var finns receptet?
OK, jag undrade just 😀
Var finns receptet?