Quote from Lena O on 28 June 2010, 14:43Bättre cykla 50 pausa 10 än cykla 0 pausa 60
Bättre cykla 50 pausa 10 än cykla 0 pausa 60
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 15:39Vad snälla ni är som bringar lite kunskap & tips till mig 🙂
Vad snälla ni är som bringar lite kunskap & tips till mig 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 19:54"Bättre cykla 50 pausa 10 än cykla 0 pausa 60"
+1 på den.
Men än bättre att cykla 120 och paus 0;)
Vänligen
P.
"Bättre cykla 50 pausa 10 än cykla 0 pausa 60"
+1 på den.
Men än bättre att cykla 120 och paus 0;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 11:36Anneli, fint namn! 😉
Även jag är cykelnybörjare, och håller med tidigare talare om att man orkar cykla längre än 50 minuter utan paus. Håller med P. om att det blir mycket "start stopp, ställa undan cykeln, fixa och dona" om man har paus för ofta.
Man
Anneli, fint namn! 😉
Även jag är cykelnybörjare, och håller med tidigare talare om att man orkar cykla längre än 50 minuter utan paus. Håller med P. om att det blir mycket "start stopp, ställa undan cykeln, fixa och dona" om man har paus för ofta.
Man
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:06Gör som i vardagen, kör på i ett tempo som du orkar med och stanna för en förmiddagsfika, en god lunch och en eftermiddagsfika.
Gör som i vardagen, kör på i ett tempo som du orkar med och stanna för en förmiddagsfika, en god lunch och en eftermiddagsfika.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:20+1 på Daniel.
+1 på Daniel.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:21PS. Ta med någon extra banan och en chokladbit och så, för säkerhets skulle om energifallet skulle råka falla på. DS
PS. Ta med någon extra banan och en chokladbit och så, för säkerhets skulle om energifallet skulle råka falla på. DS
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 22:38ICA:s torkade aprikoser soft. Lätt att ha med sig och att käka regelbundet. Även torkade äppelskivor är nyttigt och går direkt ut i kroppen. Bananer innehåller för mycket gift (förutom de biodynamiskt odlade).
ICA:s torkade aprikoser soft. Lätt att ha med sig och att käka regelbundet. Även torkade äppelskivor är nyttigt och går direkt ut i kroppen. Bananer innehåller för mycket gift (förutom de biodynamiskt odlade).
Quote from Lena O on 29 June 2010, 23:30Aprikoser och kaffebönor Tommy (t+)
Aprikoser och kaffebönor Tommy (t+)
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:05Aprikoser och kaffebönor då sitter jag snart på dass... flapjack´s och vatten är min melodi (smör, havregryn) BILD:http://www.wholebake.co.uk/products/images/Pistachio.jpg
Aprikoser och kaffebönor då sitter jag snart på dass... flapjack´s och vatten är min melodi (smör, havregryn) BILD:http://www.wholebake.co.uk/products/images/Pistachio.jpg