Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej. Med risk att låta neg, men ta det som viktig feedback istället: jag skulle önska att ni fick ordning på basfunktionerna på den nya versionen av Funbeat först, innan ni eller jag lägger tid på förbättring av analysfunktionerna. En hel del fungerar ver

Nu var det inte röster utan poäng och det finns väl inget som säger att man inte skulle kunna lägga bråkdelar av poäng och då kan man ha hur många förslag som helst så låt inte det begränsa er!

Råkade skicka in enkäten för snabbt. Skriver här istället:

Hur förbättra diagram i analys? En enkel grej är att utöka "grupper på"/"group by" till att ha två comboboxar så man kan ha "år" i den ena och "månad" i den andra.

Kajsa: Vi prioriterar förstås att få ordning på de nya barnsjukdomar (kan man säga så?) som kom med nya versionen av FunBeat. Men det är ju inte fel att ha lite framförhållning för vad som kommer sen. Kan du också maila mig på olle@funbeat.se och berätta

Pablo: Me alegro de que está aquí. Quién sabe, quizás FunBeat en español un día. (Sujeto a la traducción de Google 🙂

Tycker att funktionerna som finns räcker bra för mina begränsade behov. Däremot fungerar det lite skakigt för mig - vilket tidsintervall jag än väljer får jag alltid 365 dagar. Kontrollerna under diagrammet verkar dock fungera bra. (Detta i Chromium på Fe

Vill gärna kunna mäta kcal över en vecka, har hittills inte hittat ngt verktyg där man kan göra det. Nu kan vi lägga in vad varje aktivitet förbränner och dagsintag men vilo bmr, räkna fram och lägga in och sen kunna analysera på varje vecka vore ett steg

Analys/Diagram - Ett problem jag upptäckt är att vilka tidsintervall jag än väljer får jag alltid 365 dagar.

För övrigt kan jag inte heller få upp formuläret. När jag trycker på länken händer ingenting.

Hej Olle m fl.

Är lite nyfiken på hur statusen är här. Vilka grejor jobbar ni med och har ni någon prognos på när det kommer att rullas ut?

Mvh Marcus

Vi jobbar parallellt med dels att få bättre generell analysfunktion, dvs bättre diagram där du kan se samlad statistik över alla eller delar av dina pass. Och dels bättre möjligheter att se hastighet, tempo mm inom ett enskiljt pass (gäller importerade pa