Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 21:19Kan man få funktionen "gruppera på dagar" i analysen? Just nu kan man bara gruppera på år, månader och veckor.
Kan man få funktionen "gruppera på dagar" i analysen? Just nu kan man bara gruppera på år, månader och veckor.
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2012, 23:36Jag skulle vilja att veckor vore default. Det är trots allt det man jobbar med oftast!?
Jag skulle vilja att veckor vore default. Det är trots allt det man jobbar med oftast!?
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 14:54Jag har börjat regga min vikt, det vore intressant att se vikten under en kort tidsperiod.
Jag har börjat regga min vikt, det vore intressant att se vikten under en kort tidsperiod.
Quote from Bjarne Lewin on 30 January 2012, 15:42Hur går det med denna biten?
"Vi jobbar parallellt med dels att få bättre generell analysfunktion, dvs bättre diagram där du kan se samlad statistik över alla eller delar av dina pass"?!
Hur går det med denna biten?
"Vi jobbar parallellt med dels att få bättre generell analysfunktion, dvs bättre diagram där du kan se samlad statistik över alla eller delar av dina pass"?!