Quote from Funbeat user on 19 January 2017, 22:32Förut hade Sundbybergs simhall en bra beskrivning - och namn på systemet - hur där sker någon form av strålning i stället för kemisk rengöring, men det tydligen borttaget. Är väl något motsvarande det som sker i livsmedelindustrin.
Så där är vi tillbaka
Förut hade Sundbybergs simhall en bra beskrivning - och namn på systemet - hur där sker någon form av strålning i stället för kemisk rengöring, men det tydligen borttaget. Är väl något motsvarande det som sker i livsmedelindustrin.
Så där är vi tillbaka
Quote from Urban Nilsson on 20 January 2017, 15:55Kul det där med voltvändning. Själv upplevde jag just att jag tog 1 sek på en voltvändande crawlare varje 50:a idag. Voltvändning betyder tyvärr inte alltid snabbare.
Kul det där med voltvändning. Själv upplevde jag just att jag tog 1 sek på en voltvändande crawlare varje 50:a idag. Voltvändning betyder tyvärr inte alltid snabbare.
Quote from Funbeat user on 20 January 2017, 16:23Inget svar på tråden men måste ändå påpeka till Daniel att om du tog 1 sekund per vändning på någon som gjorde voltvändningar så var det ingen crawlare:)
Inget svar på tråden men måste ändå påpeka till Daniel att om du tog 1 sekund per vändning på någon som gjorde voltvändningar så var det ingen crawlare:)
Quote from Funbeat user on 23 January 2017, 12:27Landskrona har saltvatten i utebassängen så vitt jag vet, men det är också den enda jag kommer på just nu.
Landskrona har saltvatten i utebassängen så vitt jag vet, men det är också den enda jag kommer på just nu.
Quote from Elias Engqvist on 27 January 2017, 00:03Jag pratade med en kille i receptionen i Norrtälje Badhus och han sa att det användes lite klor, lite salt och UV-strålning - men det är så lite klor att det känns inte på lukten och en jag känner som brukar få besvär av klor märker inget där. Riktigt skö
Jag pratade med en kille i receptionen i Norrtälje Badhus och han sa att det användes lite klor, lite salt och UV-strålning - men det är så lite klor att det känns inte på lukten och en jag känner som brukar få besvär av klor märker inget där. Riktigt skö
Quote from Urban Nilsson on 30 January 2017, 10:57Det finns så många osagda regler för att utesluta folk ur de "riktiga" simmarna/crawlare/löpare/cyklister/triathleter. Tycker sånt är trist. Tycker hellre att man ska ta med folk i grupper än utesluta.
Det finns så många osagda regler för att utesluta folk ur de "riktiga" simmarna/crawlare/löpare/cyklister/triathleter. Tycker sånt är trist. Tycker hellre att man ska ta med folk i grupper än utesluta.
Quote from Funbeat user on 8 February 2017, 22:27Du har helt rätt Daniel. Ursäkta om det jag skrev upplevdes som något slags påhopp. En sekund är en fruktansvärt lång tid i ett vändningsmoment men det du säger behöver ju faktiskt inte betyda att crawlaren är dålig på vändningar för det. Jag är för övrig
Du har helt rätt Daniel. Ursäkta om det jag skrev upplevdes som något slags påhopp. En sekund är en fruktansvärt lång tid i ett vändningsmoment men det du säger behöver ju faktiskt inte betyda att crawlaren är dålig på vändningar för det. Jag är för övrig
Quote from Funbeat user on 17 February 2017, 21:59Tackar för era inlägg, och det är definitivt inte så att jag faktiskt är snabbare eller långsammare, det bara känns lättare. Lite som att man flyter med och kan hålla på hur länge som helst medans i andra så är det som om vattnet är grymt strömt. Lätt ena
Tackar för era inlägg, och det är definitivt inte så att jag faktiskt är snabbare eller långsammare, det bara känns lättare. Lite som att man flyter med och kan hålla på hur länge som helst medans i andra så är det som om vattnet är grymt strömt. Lätt ena
Quote from Funbeat user on 22 February 2017, 13:45Kanske svävar ut lite nu men som långsam motionär och frusen upplever jag
mig mer avslappnad i högre temperatur med resultatet att jag får lite bättre flytläge och simningen går lättare. Har nog förhållandevis liten skillnad i fart mellan lätt och hård an
Kanske svävar ut lite nu men som långsam motionär och frusen upplever jag
mig mer avslappnad i högre temperatur med resultatet att jag får lite bättre flytläge och simningen går lättare. Har nog förhållandevis liten skillnad i fart mellan lätt och hård an