Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Våren 2010 köpte jag ett par DS Trainer 14 och sprang i dem tills jag blev gravid. Nu när jag återupptog löpningen igen så fortsatte jag med samma skor. Men nu är det dags att köpa ett par nya.

Jag köpte ett par DS Trainer 17 på nätet i tron om att de sk

Jag har gjort det. Jag håller fullständigt med dig om att Trainern numera är en helt annan sko. Jag tycker att Sky speeden är väldigt lik gamla Trainern och den har absolut samma sköna känsla. Vad man dock ska vara medveten om är att Trainern har pronatio

Jag har också bytt. Köpte nya Trainern men tyckte de kändes tyngre än tidigare modeller - vilket de också var när jag vägde in dem. Så jag kompletterade skogarderoben med Skyspeed som verkligen känns lättare. Sprang Växjöloppet med dem och de följer med t

Skönt att höra att det är fler som tänkt i samma banor och att det funkat bra 🙂
Jag har tittat under mina gamla skor och de är neutralt slitna, så jag tror jag köper Skyspeed och ser om det funkar. Trainer 17 vill jag inte springa i.

Det verkar vara

tycker skyspeeden fortfarande är en bit från gamla ds trainern. Gått över till hyperspeed istället.

Vad skönt att höra, jag köpte också 17 på nätet och blev grymt besviken när jag fick dem. Har haft både 15 och 16 innan och gillat dem skarpt. Slog knut på mig själv för att hitta ett par utgående 16 i rätt storlek och funderade nästan på att köpa flera p

Jag sprang också tidigare i DS Trainer, men jag bytte helt till Fivefingers (utom när jag springer helt barfota för att förbättra tekniken). DS Trainer fuknar dock bra när man jobbar i trädgården, tex om man ska såga eller liknande, och vill ha en stabil

Micke, jag har DS Trainer men funderar starkt på Hyperspeed. Vad tycker du om den? Är du nöjd?

Innan ni köper Hyperspeed så kolla sulan. ))=

Jag testade Hyperspeed i butik idag men tyckte den var för tunn för mig. Jag behöver en mängdsko som jag kan springa länge i på asfalt och jag vill inte dra på mig skador. Sen undrar jag om den inte slits väldigt snabbt?

Tyvärr hade de inga Skyspeed inne

12