Quote from Inger Gustås on 14 May 2012, 10:31Jag kommer tyvärr inte ihåg, men sedan har jag också för stora fötter för att ha damstorlekar...
Jag kommer tyvärr inte ihåg, men sedan har jag också för stora fötter för att ha damstorlekar...
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 15:45Jag upplever Hyperspeed 5 som aningen mindre än Sky Speed 2, om det nu kan vara till någon hjälp. När jag provade Trainer och Sky Speed i butik för något år sedan tyckte jag att de var väldigt lika i storleken. Om det även gäller för dammodellerna har jag
Jag upplever Hyperspeed 5 som aningen mindre än Sky Speed 2, om det nu kan vara till någon hjälp. När jag provade Trainer och Sky Speed i butik för något år sedan tyckte jag att de var väldigt lika i storleken. Om det även gäller för dammodellerna har jag
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:25Axell, jag hoppas att de är lika i storlekarna för damerna också. Jag provade DS Racer häromdagen och den var också mindre (fick gå upp en halv storlek), så det kanske är något genomgående för de riktigt lätta skorna?
Ska beställa dem på nätet i min vanl
Axell, jag hoppas att de är lika i storlekarna för damerna också. Jag provade DS Racer häromdagen och den var också mindre (fick gå upp en halv storlek), så det kanske är något genomgående för de riktigt lätta skorna?
Ska beställa dem på nätet i min vanl
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:27Jag hade DS Trainer 13 och har ett par DS Trainer 15 vilket ju var första steget av försämring, vilket tydligen fortsatt ytterligare på DST17. Synd för DST13 var bra.
Sen skulle jag inte rekommendera sådär direkt att gå över till Sky Speed. Jag har den
Jag hade DS Trainer 13 och har ett par DS Trainer 15 vilket ju var första steget av försämring, vilket tydligen fortsatt ytterligare på DST17. Synd för DST13 var bra.
Sen skulle jag inte rekommendera sådär direkt att gå över till Sky Speed. Jag har den
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:29Aha, du hade redan testat Racern. Och vad tyckte du om dem?
(Sen tycker jag alltid att man ska köpa sina skor där man testar dem och utnyttjar butikernas lager, kunskap och löpband. Men det är ju jag det...)
Aha, du hade redan testat Racern. Och vad tyckte du om dem?
(Sen tycker jag alltid att man ska köpa sina skor där man testar dem och utnyttjar butikernas lager, kunskap och löpband. Men det är ju jag det...)
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:09Ett tips är att kolla passformen på http://www.runningwarehouse.com/ också, där man kan jämföra olika modeller. Tror att det ska stämma ganska bra. Sky Speed och Trainer verkar vara helt identiska där också.
Ett tips är att kolla passformen på http://www.runningwarehouse.com/ också, där man kan jämföra olika modeller. Tror att det ska stämma ganska bra. Sky Speed och Trainer verkar vara helt identiska där också.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:37Per:
DS racer var jätteskön att springa i, men det kändes att den inte hade så mycket dämpning och jag blev lite rädd att den skulle vara för tunn för mig. Jag har inte uteslutit den, men jag tror att jag måste fasa in den om jag ska använda den och inte
Per:
DS racer var jätteskön att springa i, men det kändes att den inte hade så mycket dämpning och jag blev lite rädd att den skulle vara för tunn för mig. Jag har inte uteslutit den, men jag tror att jag måste fasa in den om jag ska använda den och inte
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:57Hur långt ska du springa i dem? Vet du hur steget ser ut då? På löpbandet har jag ett neutralt steg, men strax efter halvmaran börjar tårna peka lite utåt och knät faller in lite inåt. Då är det bra för mig iaf med pronationsstödet.
Och hittar du inte di
Hur långt ska du springa i dem? Vet du hur steget ser ut då? På löpbandet har jag ett neutralt steg, men strax efter halvmaran börjar tårna peka lite utåt och knät faller in lite inåt. Då är det bra för mig iaf med pronationsstödet.
Och hittar du inte di