Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 23:41Hm verkade bra men knät strulade efter typ 1 tim cykling så jag sliter mitt hår men samtidigt funderade på om det är så att jag får kass hållning/teknik då jag springer längre men i långsammae tempo..
Sagt o gjort testade järnet en längre sträcka igår me
Hm verkade bra men knät strulade efter typ 1 tim cykling så jag sliter mitt hår men samtidigt funderade på om det är så att jag får kass hållning/teknik då jag springer längre men i långsammae tempo..
Sagt o gjort testade järnet en längre sträcka igår me
Quote from Lars Mörrby on 21 August 2008, 09:55Det där med att hålla 30-60 s är just för den övningen när du ligger på golvet hemma och lyfter benet.
Om du tränar med maskiner på gym så kan du köra det mer normala 3-4 pass per vecka, splittat program, 10 övningar per muskelgrupp (fördelat på tre övni
Det där med att hålla 30-60 s är just för den övningen när du ligger på golvet hemma och lyfter benet.
Om du tränar med maskiner på gym så kan du köra det mer normala 3-4 pass per vecka, splittat program, 10 övningar per muskelgrupp (fördelat på tre övni
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:32Tack Börje! Träffade sjukgymnast samma dag o frågade om din övning, hon sa att det var en "klassiker" - jättebra att göra, låg skaderisk o lätt tekniskt sätt. Men hon sa att jag kommit förbi det stadiet, att mina utfallssteg ger mer och , rätt kul, att ho
Tack Börje! Träffade sjukgymnast samma dag o frågade om din övning, hon sa att det var en "klassiker" - jättebra att göra, låg skaderisk o lätt tekniskt sätt. Men hon sa att jag kommit förbi det stadiet, att mina utfallssteg ger mer och , rätt kul, att ho
Quote from Lars Mörrby on 29 August 2008, 09:57Naturligtvis 10 set per muskelgrupp, gärna fördelat på 3 övningar.
Bra övningar för ben är knäböj med en pilatesboll i svanken (mot en vägg), på ett ben om du orkar. Gående utfall (ev med hantlar i händerna eller viktskiva i famnen) är en annan bra övnin
Naturligtvis 10 set per muskelgrupp, gärna fördelat på 3 övningar.
Bra övningar för ben är knäböj med en pilatesboll i svanken (mot en vägg), på ett ben om du orkar. Gående utfall (ev med hantlar i händerna eller viktskiva i famnen) är en annan bra övnin
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:20Knäböjen m boll i svanken har jag testat, den var superskön..de andra ligger på kö - tck för tipsen!! Fick se att jag får koncentrera mig att hålla höften/inte tippa den i många övningar..har nåt att jobba på där med..
På återhörande(t+)
Knäböjen m boll i svanken har jag testat, den var superskön..de andra ligger på kö - tck för tipsen!! Fick se att jag får koncentrera mig att hålla höften/inte tippa den i många övningar..har nåt att jobba på där med..
På återhörande(t+)