Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEtt marathonlopp är långt
You need to log in to create posts and topics.

12

Tack för era kommentarer. Nu känns det genast lite bättre. Men det var väldigt segt idag och då sprang jag ändå bara 25,5 km.

Fast jag ska då baske mig springa in på stadion och inte gå. 🙂 Oj, nu blev jag rörd bara vid blotta tanken.

Okej, nu kör vi.

Kör så det ryker, hade 21,1 km som längst innan min första mara, det gick! Tror att jag led lika mycket då som efter den senaste 😉

Å så Ingmari.....glöm för faan inte att det finns en massa löpare ute på banan som är till för att hjälpa dig genom loppet. FARTHÅLLARE....å dom håller inte bara farten utan ger råd och snackar om allt som har med löpningen denna dagen att göra.//Kjell 4:

Ingmarie - jag har varit inne och kikat på din träning och med den träningen i benen behöver du inte oroa dig 🙂

Ställ dig på starten och känn dig nöjd med bra genomförd träning och att du gjort det bästa du kan för att springa Stockholm marathon.

Sta

Skönt att höra att det finns fler personer som också insett att en mara är väldigt långt... 🙂 Tycker man känner sig 15 år äldre i benen direkt efter varje långpass och idag var inget undantag.

Vi får hoppas på stöd från publiken i Stockholm!

Kalle: Ja, vi kör så det ryker. 🙂

Kjell: Jag har ett vagt minne av att någon här på funbeat i något sammanhang nämnt något om farthållare. 😉

Marie: Nu känner jag mig plötslig kolugn. Tack! (t+)

Staffan: Minst 15 år. Vi får förlita oss på publiken.

Om det är första maran så är det med din kondition bara att springa i ett behagligt tempo från start till mål. Det gäller att ta sig runt och få en tid att ta sig under på nästa mara.

Lycka till!

Vad gôtt att läsa denna tråd som innehåller så mycket positiva råd till oss krakar som ska utmana sitt första marathon. I onsdags tog ALLA krafter slut under mitt långpass. Har analyserat i dagarna tre vad som hände. Brist på vätska , kanske, sömn , nej,

12