Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:23Har inte löplabbet någon sorts "försäkring" mot att det blir fel?
Jag hade en kompis som hade "fått fel" skor och hon gick tillbaka och fick rejäl rabatt på "rätt" skor. Om hon hade kommit tillbaka inom 30 dagar hade hon fått pengarna tillbaka, oavsett hu
Har inte löplabbet någon sorts "försäkring" mot att det blir fel?
Jag hade en kompis som hade "fått fel" skor och hon gick tillbaka och fick rejäl rabatt på "rätt" skor. Om hon hade kommit tillbaka inom 30 dagar hade hon fått pengarna tillbaka, oavsett hu
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:41Som många andra redan skrivit. Gå tillbaka till Löplabbet och be dem kolla igen. Märker de att de gjort fel så rättar de säkert till det hela för dig till ett bra pris. Sedan kan ju benhinneproblem bero på många andra saker än om man har fel skor eller ej
Som många andra redan skrivit. Gå tillbaka till Löplabbet och be dem kolla igen. Märker de att de gjort fel så rättar de säkert till det hela för dig till ett bra pris. Sedan kan ju benhinneproblem bero på många andra saker än om man har fel skor eller ej
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 00:20Jag skulle vilja påstå att det inte är särskilt seriöst av sjukgymansten att inte kolla löpsteget. Balansövningar säger inte allt. Du kanske är en framfotslöpare, det kan ju hon inte veta om du inte sprungit... foten kan hursomhelst bete sig annorlunda i
Jag skulle vilja påstå att det inte är särskilt seriöst av sjukgymansten att inte kolla löpsteget. Balansövningar säger inte allt. Du kanske är en framfotslöpare, det kan ju hon inte veta om du inte sprungit... foten kan hursomhelst bete sig annorlunda i
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:59Det där med att löplabbet ersätter om skorna har blivit fel har jag fått erfara. Köpte ett par skor hos dem föra sommaren som jag riktigt ont i fötterna av. Prövade att springa ett par pass i mina gamla skor och då försvann smärtan. Bevisligen så var det
Det där med att löplabbet ersätter om skorna har blivit fel har jag fått erfara. Köpte ett par skor hos dem föra sommaren som jag riktigt ont i fötterna av. Prövade att springa ett par pass i mina gamla skor och då försvann smärtan. Bevisligen så var det
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 09:21Tack för alla tips!
Det tråkiga är väl att efter att ha provat ut skor på löplabbet vände jag mig till en sportaffär för att köpa skor eftersom jag hade rabatt.
Kommer att köra tåhävningar, styrka för underben, stretching och sen får vi hoppas att det
Tack för alla tips!
Det tråkiga är väl att efter att ha provat ut skor på löplabbet vände jag mig till en sportaffär för att köpa skor eftersom jag hade rabatt.
Kommer att köra tåhävningar, styrka för underben, stretching och sen får vi hoppas att det
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 12:29Lycka till Mikael, och ge inte upp! Det tar tid att bli av med benhinneproblem.
Lycka till Mikael, och ge inte upp! Det tar tid att bli av med benhinneproblem.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:15när jag står på två ben supinerar jag kraftigt, men när jag står på ett ben pronerar jag lite. vid jogg har jag lätt pronation och vid snabbare löpning ett rätt så neutralt steg.
Slutsats. Testa på löpband igen gärna i bra fart.
Det gäller att lära känna
när jag står på två ben supinerar jag kraftigt, men när jag står på ett ben pronerar jag lite. vid jogg har jag lätt pronation och vid snabbare löpning ett rätt så neutralt steg.
Slutsats. Testa på löpband igen gärna i bra fart.
Det gäller att lära känna