Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Här är ett kort I till dig K.

Thx Dude

Jag observerar oftare små knattepojkar med fina små knattecyklar, varsamt ledsagade av pappsen, än vad jag ser små knatteflickor med sådana fina knattecyklar, ledsagade av mammsen.
Varför då?

Mammsen köper smink och kläder till sig själv.

Av samma skäl som du ser många mammor med knattedöttrar som leds runt på gulliga ponnisar och väldigt få pappor som leder runt sina knattesöner på gulliga ponnisar. Den här diskussionen går i cirklar och börjar bli tröttsam.

Det är alltså inte mammsen som leds runt... måste klargöra detta...

Har någon utrett könet på alla dessa gulliga ponnies? Lite statistik där skulle sitta bra!

Jag håller på Cykelhandlaren (t+) han/hon har säkert bra tips på rundor och klubbar i närheten.

Jag har lett runt min dotter både på fina knattecyklar och små ponnys.
Nu rider hon en gång i veckan och vill ha cykeln med på biltaket när hon följer med mig till cykeltävlingar. Men hon vägrar ställa upp i loppen, sitter hellre och läser Kalle Anka i bi

Charlotta skriver: speciellt när det görs i ordalag som svag, underlägsen och handlingsförlamad. Jag är mer speciell än så. Det är du också.

Vem har kallat kvinnor detta? Jag satte *svaga* inom citationstecken. Du skämtade (?) dock något om apatiska kvi