Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 21:43Här är ett kort I till dig K.
Här är ett kort I till dig K.
Quote from j sollerman on 6 May 2008, 21:46Thx Dude
Thx Dude
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 21:53Jag observerar oftare små knattepojkar med fina små knattecyklar, varsamt ledsagade av pappsen, än vad jag ser små knatteflickor med sådana fina knattecyklar, ledsagade av mammsen.
Varför då?
Jag observerar oftare små knattepojkar med fina små knattecyklar, varsamt ledsagade av pappsen, än vad jag ser små knatteflickor med sådana fina knattecyklar, ledsagade av mammsen.
Varför då?
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 21:58Mammsen köper smink och kläder till sig själv.
Mammsen köper smink och kläder till sig själv.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 21:59Av samma skäl som du ser många mammor med knattedöttrar som leds runt på gulliga ponnisar och väldigt få pappor som leder runt sina knattesöner på gulliga ponnisar. Den här diskussionen går i cirklar och börjar bli tröttsam.
Av samma skäl som du ser många mammor med knattedöttrar som leds runt på gulliga ponnisar och väldigt få pappor som leder runt sina knattesöner på gulliga ponnisar. Den här diskussionen går i cirklar och börjar bli tröttsam.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 22:01Det är alltså inte mammsen som leds runt... måste klargöra detta...
Det är alltså inte mammsen som leds runt... måste klargöra detta...
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 22:06Har någon utrett könet på alla dessa gulliga ponnies? Lite statistik där skulle sitta bra!
Har någon utrett könet på alla dessa gulliga ponnies? Lite statistik där skulle sitta bra!
Quote from Fredric Lagerström on 6 May 2008, 22:06Jag håller på Cykelhandlaren (t+) han/hon har säkert bra tips på rundor och klubbar i närheten.
Jag håller på Cykelhandlaren (t+) han/hon har säkert bra tips på rundor och klubbar i närheten.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2008, 22:58Jag har lett runt min dotter både på fina knattecyklar och små ponnys.
Nu rider hon en gång i veckan och vill ha cykeln med på biltaket när hon följer med mig till cykeltävlingar. Men hon vägrar ställa upp i loppen, sitter hellre och läser Kalle Anka i bi
Jag har lett runt min dotter både på fina knattecyklar och små ponnys.
Nu rider hon en gång i veckan och vill ha cykeln med på biltaket när hon följer med mig till cykeltävlingar. Men hon vägrar ställa upp i loppen, sitter hellre och läser Kalle Anka i bi
Quote from Bengt Askerfelt on 6 May 2008, 23:24Charlotta skriver: speciellt när det görs i ordalag som svag, underlägsen och handlingsförlamad. Jag är mer speciell än så. Det är du också.
Vem har kallat kvinnor detta? Jag satte *svaga* inom citationstecken. Du skämtade (?) dock något om apatiska kvi
Charlotta skriver: speciellt när det görs i ordalag som svag, underlägsen och handlingsförlamad. Jag är mer speciell än så. Det är du också.
Vem har kallat kvinnor detta? Jag satte *svaga* inom citationstecken. Du skämtade (?) dock något om apatiska kvi