Quote from Lena O on 7 May 2008, 04:54Jannike.
Vågar ställer krav på din cykelklubb.
Kommer du dit och cykla i 22km/h fart så måste de tillgodose ditt behov, och alla de övriga tjejer som inte ha dykt upp än p.g.av samma tanke:"Jag klara inte av det farten"
Är det Hisingen CK?
De erbjuder LVM
Jannike.
Vågar ställer krav på din cykelklubb.
Kommer du dit och cykla i 22km/h fart så måste de tillgodose ditt behov, och alla de övriga tjejer som inte ha dykt upp än p.g.av samma tanke:"Jag klara inte av det farten"
Är det Hisingen CK?
De erbjuder LVM
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:31Tack Lingling 🙂
Tack Lingling 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:43Jag har kört på en bil bakifrån med cykel - hehe. Körde på baklyktan så den gick sönder - det blev dyrt för mig!
Jag har kört på en bil bakifrån med cykel - hehe. Körde på baklyktan så den gick sönder - det blev dyrt för mig!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:47Ingen taklandning då ...liggandes på rygg med cykeln fäst på fötterna rakt upp i vädret...hehehe (skulle vara syn för gudarna )
Ingen taklandning då ...liggandes på rygg med cykeln fäst på fötterna rakt upp i vädret...hehehe (skulle vara syn för gudarna )
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 10:01Då hade det väl blivit ännu dyrare. Nä, han bromsa, jag bromsa - fast hans bromsar var bättre (får väl gå bromskurs i gbg) så det var precis tillräckligt med kraft kvar för att krascha hans fina baklyse
Då hade det väl blivit ännu dyrare. Nä, han bromsa, jag bromsa - fast hans bromsar var bättre (får väl gå bromskurs i gbg) så det var precis tillräckligt med kraft kvar för att krascha hans fina baklyse
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 10:17Tur i oturen .....
Tur i oturen .....
Quote from Emma Sjöberg on 7 May 2008, 11:04Jag kan tänka mej att ta en böter för fortkörning.. på cykel... o då helst på en 50 väg eller nåt..
Har vi spårat ut tillräckligt nu?!
Tråden är ju egentligen väldigt intressant.. Varför kommer inte FOLK, oavsett kön, cykel, form eller ålder till träni
Jag kan tänka mej att ta en böter för fortkörning.. på cykel... o då helst på en 50 väg eller nåt..
Har vi spårat ut tillräckligt nu?!
Tråden är ju egentligen väldigt intressant.. Varför kommer inte FOLK, oavsett kön, cykel, form eller ålder till träni
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 11:44"Varför kommer inte FOLK, oavsett kön, cykel, form eller ålder till träningarna?"
De gör ju det! Kommer alltså. I alla fall i storstan. Det bor färre människor i Tierp.
"Varför kommer inte FOLK, oavsett kön, cykel, form eller ålder till träningarna?"
De gör ju det! Kommer alltså. I alla fall i storstan. Det bor färre människor i Tierp.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 12:17Jag tycker mig se att det är många fler (racer-)cyklister på vägarna nu än det var för säg 5 år sen. Hur det är i klubbarna vet jag inte.
Jag tycker mig se att det är många fler (racer-)cyklister på vägarna nu än det var för säg 5 år sen. Hur det är i klubbarna vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:33Tjejer kanske helt enkelt inte gillar att trampa?
Tjejer kanske helt enkelt inte gillar att trampa?