Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:48Det finns många som kommer till klubbarna och vill lära sig cykla.
Sedan dyker det upp en del med andra intressen, ekonomiska, sociala, testa ny idrott efter tio andra, bara vara inne.
Det tråkiga är att alla inte vill förstå hur man cyklar i grupp med p
Det finns många som kommer till klubbarna och vill lära sig cykla.
Sedan dyker det upp en del med andra intressen, ekonomiska, sociala, testa ny idrott efter tio andra, bara vara inne.
Det tråkiga är att alla inte vill förstå hur man cyklar i grupp med p
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:36Jag gillar att ligga med alla i klungan. Så man lär sig något nytt.
Jag gillar att ligga med alla i klungan. Så man lär sig något nytt.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 17:32..oooooh....
Men visst, mycket nöje! (V)
..oooooh....
Men visst, mycket nöje! (V)
Quote from Ebba Johansson on 7 May 2008, 20:31hihi..ja så kan man ju utrycka det 😀
hihi..ja så kan man ju utrycka det 😀
Quote from Emma Sjöberg on 7 May 2008, 20:54Stefan för h*****e.. så där kan du väl inte säga?
Kolla va Marie R skriver 😉
Stefan för h*****e.. så där kan du väl inte säga?
Kolla va Marie R skriver 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 7 May 2008, 21:26Jag är för gammalt för sånt Marie. Tur att jag brukar bli avhängd av klungan innan det hettar till (H)
Jag är för gammalt för sånt Marie. Tur att jag brukar bli avhängd av klungan innan det hettar till (H)
Quote from Jan Lundquist on 7 May 2008, 21:35Kanske ska börja cykla after all 😉
Kanske ska börja cykla after all 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:15Silva: Jag gillar igentligen inte heller att trampa, är bara för tjurig för att lägga av.
Silva: Jag gillar igentligen inte heller att trampa, är bara för tjurig för att lägga av.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 23:48Vilken härligt urspårad tråd! Christer S, i vintras hamnade jag i close encounter med en stor dyr mercedes 500. Den rackaren backade in på cykelbanan... Jag sänkte ner hela min arga näve i taket vilket var skönt... Mercedes har sällsynt tjock foglig plåt
Vilken härligt urspårad tråd! Christer S, i vintras hamnade jag i close encounter med en stor dyr mercedes 500. Den rackaren backade in på cykelbanan... Jag sänkte ner hela min arga näve i taket vilket var skönt... Mercedes har sällsynt tjock foglig plåt
Quote from Elias Engqvist on 8 May 2008, 07:22Ja Jonas liknande har hänt mig då jag sprungit. En härlig känsla fast man blir nästan blir rädd själv av det höga ljudet!
Ja Jonas liknande har hänt mig då jag sprungit. En härlig känsla fast man blir nästan blir rädd själv av det höga ljudet!