Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Jag mailade till cykelklubben närmast mig om hur/var/när/varför gå med i deras klubb o.s.v, kort och konsist.. har fortfarande, tre veckor senare, inte fått något svar så jag antar att jag är var välkommen :@ ... Trist eftersom jag skulle kunna bo på min

det var trist! (t-)

Anki: Tänk om mailen aldrig nådde fram ...

Finns kanske en telefon?

Anki, jag mailade flera olika svenska cykelaffärer med enkel fråga om damspecifika racers och fick inget svar alls från ett par medan de svar jag fick kom efter 5-17 dagar. Mailade även en brittisk affär och fick svar efter tio minuter på en lördgskväll :

Varför kommunicerar man per mail om man vill bli medlem i en förening och träna med föreningen?

David, en anledning för mig att maila är att jag har svårt att ringa på normala tider då mitt liv är fullt av dels jobb och dels gastande barn fram till 20-21 på kvällarna. Sen kanske man vill checka av med flera liknande klubbar/affärer/företag och då sk

Tja, det personliga samtalet kan inte underskattas eftersom det kan finnas frågor eller svar man får eller kan ställa under samtalets gång.

Låter som en intressant teori Jannike hoppas du rapporterar.

David - nu har vi ett åldersspann på dig. Ingen under 55+ använder telefonen mer än mail/mess. Jag har inte ens någon telefon hemma. Häng med i tiden?

Anki, åk till träningen och träffa cykelklubben live istället!

Då kan du få svar på dina frågor och följdfrågor utan väntetid.