Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 17:31Ahahahaha.! Du är ju för GOO Maria! Fler speglar. ABSOLUT! (L)
Ahahahaha.! Du är ju för GOO Maria! Fler speglar. ABSOLUT! (L)
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 17:45Aha, det där med att vara snygg på cykel som man har jag lagt ner totalt.
Men nu fattar jag iaf vad du menar, cykeltjejer är tittbart.
Aha, det där med att vara snygg på cykel som man har jag lagt ner totalt.
Men nu fattar jag iaf vad du menar, cykeltjejer är tittbart.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:12Jag började cykla förra året i och med att en annan tjejkompis till mig hade börjat. Vi körde stenhårt tillsammans. Jag trodde från början inte att jag skulle klara att ens sitta på en sån cykel men min kompis drog med mig och första riktiga träningen jag
Jag började cykla förra året i och med att en annan tjejkompis till mig hade börjat. Vi körde stenhårt tillsammans. Jag trodde från början inte att jag skulle klara att ens sitta på en sån cykel men min kompis drog med mig och första riktiga träningen jag
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 18:55Härligt Charlotte!
Jag tycker precis som du och har man bara vänner sitter fastklistrade framför skärmen och som vägrar få sol på näsan gör man som jag, skaffar sig nya genom sin lokala cykelklubb och här på Funbeat!
Härligt Charlotte!
Jag tycker precis som du och har man bara vänner sitter fastklistrade framför skärmen och som vägrar få sol på näsan gör man som jag, skaffar sig nya genom sin lokala cykelklubb och här på Funbeat!
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 08:24Nu dammar jag av det här tjuriga forumet med lite positiv input!
Detta diskussionsforum har i alla fall lett till att Dennis från Tierp tänkt till och ryckt ut som en räddare i nöden. Han har nämligen fixat ihop en cykeldate mellan mig och en annan cykla
Nu dammar jag av det här tjuriga forumet med lite positiv input!
Detta diskussionsforum har i alla fall lett till att Dennis från Tierp tänkt till och ryckt ut som en räddare i nöden. Han har nämligen fixat ihop en cykeldate mellan mig och en annan cykla
Quote from Emma Sjöberg on 5 June 2008, 09:55Men va roligt att höra Katarina!!
Snart kanske du kommer och gästspelar hos oss i Tierp också?
Men va roligt att höra Katarina!!
Snart kanske du kommer och gästspelar hos oss i Tierp också?
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 15:51🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 19:07Jag har precis sett Ljungskog cykla jättefort uppför Truedsfällan och lämna ett antal svenska elitcyklister bakom sig.
Jag har precis sett Ljungskog cykla jättefort uppför Truedsfällan och lämna ett antal svenska elitcyklister bakom sig.
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 19:15Hängde du inte på David?
😉
Hon är verkligen en fantastisk idrottskvinna!
Hängde du inte på David?
😉
Hon är verkligen en fantastisk idrottskvinna!
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 19:46Jag vet mina begränsningar till skillnad från många andra och ett antal av "de andra" var på studiebesök i tävlingsklasserna.
Vissa var avkörda innan Truedsfällan.Måste vara bättre att starta i Sportklassen!
Jag vet mina begränsningar till skillnad från många andra och ett antal av "de andra" var på studiebesök i tävlingsklasserna.
Vissa var avkörda innan Truedsfällan.
Måste vara bättre att starta i Sportklassen!