Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Min erfarenhet är att det är svårt att ringa klubbar. Antingen går numret till klubblokalen där det nästan aldrig är någon eller så går det till någon samlingsperson som ändå inte vet något.
Därför är det mycket smidigare att mejla så man direkt kan nå r

Ja, det gick ju bra med mail.

Ja, tänk om mailet faktiskt inte kom fram!? Ska nog ta i och bli tjurskallig, bli en "Olof", ge mig iväg och knacka på dörren istället... De ska väl f#¤n ... Tack, fick ny kraft under pedalerna nu... eller ovanpå eller nått!

Affärerna svarar jag inte för, men som inbiten föreningsmänniska måste jag ändå påpeka att speciellt mindre föreningar kan ha svårt att hinna med emailförfrågningar bland alla andra saker som ska göras. Det är trots allt insatser som aktiva gör vid sidan

Charlotta:
Precis, och under detta tiden på året ser det rätt så fullspäckad ut i almanacken för många föreningar.
Man bör trotts detta svara ett mail om ett mail-konto anges.
Annars bör man skita i att lämna ut den.
En kombination av alla dessa bör göra

Ja föreningar bör svara på mail tycker jag!

Maria: "och de har sett till att det kommer upp en massa speglar utmed vägarna"

Va? Jag fattar inte... Är lite trög kanske, vad ska speglarna vara till?

BILD:http://www.uk-blindspotmirrors.co.uk/traffic%20mirror%20rectangular%20red%20white%20border.jpg

Sover fortfarande dåligt pga det svaret, fattar fortfarande inte.

OJ mitt "skämt" blir bara sämre och sämre 😀

Meningen var att jag hade kommit till konklusionen att det MÅSTE vara fler tjejer på vägarna (vi kollar oss själva i speglen med jämna och ojämna mellanrum) då jag hade noterat att fler och fler speglar (för d