Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 15:54Haha Marie R det där inlägget gjorde min dag 😉
Vi brukar vara mellan 20 - 25 man (män) på träningarna så det kan ju bli lite jobbigt, tror jag avstår ändå även om det skulle vara lärorikt 😉
Haha Marie R det där inlägget gjorde min dag 😉
Vi brukar vara mellan 20 - 25 man (män) på träningarna så det kan ju bli lite jobbigt, tror jag avstår ändå även om det skulle vara lärorikt 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 22:41Det är ändå bara gubbar i cykelsporten... sade hon bittert...
Det är ändå bara gubbar i cykelsporten... sade hon bittert...
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 06:09Om ni vill se kvinnliga världseliten så kan ni komma till vårgårda i slutet av juli. 2 av 11 väldscupslopp körs i Vårgårda!
http://www.worldcupvargarda.se/
Om ni vill se kvinnliga världseliten så kan ni komma till vårgårda i slutet av juli. 2 av 11 väldscupslopp körs i Vårgårda!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 08:08Men Charlotta! Hade vi pratat om detdär? Det är ju våååår!! 😉 (H)
Men Charlotta! Hade vi pratat om detdär? Det är ju våååår!! 😉 (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2008, 18:11"Det är ändå bara gubbar i cykelsporten... sade hon bittert... "
Förvisso. Men vi är inte särskilt gubbiga av oss (H)... sade han kaxigt...
"Det är ändå bara gubbar i cykelsporten... sade hon bittert... "
Förvisso. Men vi är inte särskilt gubbiga av oss (H)... sade han kaxigt...
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 18:12vissa
vissa
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:14Jag tror ändå att det är en del tjejer som cyklar.......och de har sett till att det kommer upp en massa speglar utmed vägarna. Tack! (H)
Jag tror ändå att det är en del tjejer som cyklar.......och de har sett till att det kommer upp en massa speglar utmed vägarna. Tack! (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:05(Bump)
Charlotta C gillar nog inte att trampa heller.
(Bump)
Charlotta C gillar nog inte att trampa heller.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:07Det beror på vem hon trampar på.
Det beror på vem hon trampar på.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:15O jo, this lady is a tramp
O jo, this lady is a tramp