Quote from Guest on 7 March 2008, 10:22På förekommen anledning (hej Stina och Linus!) så tänkte jag att man kanske skulle kunna mata in sin födelsedag i sin profil? Så dyker det upp lite snyggt på förstasidan för dom som vill visa det.
OBS födelsedag, inte nödvändigtvis födelseår. Folk är så k
På förekommen anledning (hej Stina och Linus!) så tänkte jag att man kanske skulle kunna mata in sin födelsedag i sin profil? Så dyker det upp lite snyggt på förstasidan för dom som vill visa det.
OBS födelsedag, inte nödvändigtvis födelseår. Folk är så k
Quote from Camilla Höög on 7 March 2008, 10:32Ja, det kan vara lite kul om man vill bli gratulerad
Det är ju valfritt om man vill mata in det så då är det upp till var och en om de vill använda det.
Ja, det kan vara lite kul om man vill bli gratulerad
Det är ju valfritt om man vill mata in det så då är det upp till var och en om de vill använda det.
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 March 2008, 10:47kul idé tycker jag =)
kul idé tycker jag =)
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 11:40jättebra ide! (H)
jättebra ide! (H)
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 15:41Ja, vilken bra idé. Hoppas innerligen att detta hinner implementeras innan 29 juli.
Ja, vilken bra idé. Hoppas innerligen att detta hinner implementeras innan 29 juli.
Quote from Jan Lundquist on 7 March 2008, 15:44Ja 😀 Det är faktiskt lite småtrevligt bara det inte går till överdrift i hyllningskörer, det är ju rätt många som fyller år då och då 😉
Ja 😀 Det är faktiskt lite småtrevligt bara det inte går till överdrift i hyllningskörer, det är ju rätt många som fyller år då och då 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 15:49Ja, knappt 16 och½ miljon om dagen.
Nu är kanske inte alla medlemmar på Funbeat.
Ja, knappt 16 och½ miljon om dagen.
Nu är kanske inte alla medlemmar på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 16:42>Nu är kanske inte alla medlemmar på Funbeat.
Man måste ju ha höga mål!
>Nu är kanske inte alla medlemmar på Funbeat.
Man måste ju ha höga mål!
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 17:27På Odla.nu (där jag också är medelm) görs en gemensa hyllnings-tråd om det är många som fyller år samma dag. Rolig idé så länge inte ngn glöms bort och blir ledsen.
7 april. Skriv in det redan nu! (H)
På Odla.nu (där jag också är medelm) görs en gemensa hyllnings-tråd om det är många som fyller år samma dag. Rolig idé så länge inte ngn glöms bort och blir ledsen.
7 april. Skriv in det redan nu! (H)
Quote from Lotta Lindström on 7 March 2008, 17:28Och glöm för all del inte bort 9 maj
Och glöm för all del inte bort 9 maj